آغاز نخستین دوره ‌آموزشی «مدیریت تحول دیجیتال» به همت فولادمبارکه

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: دوره آموزش «مدیریت تحول دیجیتال» بر مبنای تلفیق و هم‌سازی دانشگاه و مجتمع فولاد مبارکه در راستای تحول نسل ۴ دانشگاهی و صنایع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ طالبی امروز چهارشنبه _۳۰ مهرماه_ در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «مدیریت ارشد تحول دیجیتال» که به همت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز یک رویداد سرنوشت ساز رقم می‌خورد؛ رویدادی که بر مبنای تلفیق و هم‌سازی دانشگاه و مجتمع فولاد مبارکه در راستای تحول نسل ۴ دانشگاهی و صنایع تشکیل شده است.

وی افزود: تحول در هر زمینه‌ای یک امر طبیعی است. امروز رقابت‌های دنیا تکنولوژیک و مبتنی بر دانش است که توسط ذهن‌ها، عقل‌ها و استعدادهای انسانی ساخته می‌شود. بنابراین وجود نیروی انسانی در جهت توسعه پایدار الزامی است.

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: لازمه دست‌یابی به موفقیت، شناخت مدیران و کاربران بوده و زیربنای آن آموزش است. آموزش باید به شناسایی بهتر مسیر توسط مدیر و سیاست‌گذاری در جهت آن منجر شود و در مرحله بعد نیز سایر مدیران باید نسبت به مسیر توسعه شناخت پیدا کنند تا بتوانند آن را بهتر پیش ببرند.

طالبی افزود: دانشگاه اصفهان از زیربنای علمی و دانشی خوبی برخوردار است. اعضای این دانشگاه ظرفیت‌های کشور و جهان را به خوبی می‌شناسند و امید است با این همکاری بتوانیم ثابت کنیم کشور ما می‌تواند در شرایط سخت تحریم و رقابت جهانی موفق باشد.

همچنین در این مراسم یوسف شاقول، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: اقدامات اولیه این دوره در شرایط غیر قابل پیش بینی انجام شد. کمیته راهبری این دوره و کارگروه اجرایی و علمی آن از خردادماه شکل گرفت.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: به دلیل فضای غیر قابل پیش بینی کشور برنامه‌ریزی‌های متعددی برای این دوره انجام شد. این دوره می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها و صنایع باشد و امید است آثار آن در کمیت و کیفیت فعالیت‌های شرکت‌کنندگان مشاهده شود.

شاقول افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه‌ها نقش آفرینی در جامعه است. محصولات دانشگاهی (دانش آموختگان و تولیدات علمی) با ارزان‌ترین قیمت تولید شده و هر دو این محصولات در نظام بین‌المللی به خوبی مشاهده و پذیرفته می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه اصفهان به خوبی توانسته‌اند در دانشگاه‌های بین‌المللی پذیرش گرفته و با آن‌ها همکاری کنند و جامع بودن این دانشگاه جایگاه به خصوصی برای اجرای چنین دوره‌هایی ایجاد کرده است.

کد خبر 451019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.