تلویزیون رول شدنی ال جی وارد بازار شد+ مشخصات و قیمت

شرکت LG اولین تلویزیون رول شدنی خود با قیمت ا۸۷ هزار دلار را در اختیار کاربران قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال جی پس از چندین سال تبلیغات در مورد تلویزیون رول شدنی خود، بالاخره موفق شد آن را وارد بازار کند. وضوح تصویر این تلویزیون ۶۵ اینچی 4K است. برای تولید این مدل تلویزیون از پنل انعطاف‌پذیر OLED استفاده شده است. بنابراین قسمتی از تلویزیون یا تمام آن با توجه به نیاز کاربران در پایه مخصوص رول می‌شود.

تلویزیون رول شدنی ال جی از قابلیت‌هایی مانند Full View، Line View و Zero View پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند در شرایط مختلف از آن بهره بگیرند. شرکت ال جی در سال ۲۰۱۹ در مورد حالت Line View این تلویزیون توضیح داده بود. با انتخاب این گزینه تنها قسمت کوچکی از تلویزیون رول شدنی نشان داده می‌شود تا کاربر بتواند ساعت و تصاویر را مشاهده کرده و پخش موسیقی را کنترل کند.

در حالت Full View تمام صفحه تلویزیون باز است، اما در وضعیت Zero View تمام صفحه نمایش در قسمت پایه خود جمع شده و کاربران می‌توانند در این حالت از بلندگوی Dolby Atmos تعبیه شده در پایه تلویزیون استفاده کنند.

این تلویزیون بدون اینکه فضای زیادی از منزل را اشغال کند، بهترین کیفیت تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون رول شدنی ال جی با قیمت ۸۷ هزار دلار در اختیار علاقه‌مندان کشور کره جنوبی قرار گرفته، اما هنوز مشخص نشده است که این محصول در چه تاریخی و با چه قیمتی در بازارهای خارج از کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.

کد خبر 450958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.