آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون پیام نور از امروز

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور امروز آغاز می‌شود و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، کلیه پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این مهلت تا ۱۰ آبان ادامه دارد.

کلیه پذیرفته‌شدگان فوق باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند. شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱ است؛ به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه کرده و بدون فاصله درج کنند و گذرواژه نیز شماره ملی ۱۰ رقمی دانشجویان است. در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

بعد از تکمیل مراحل و پذیرش، دانشجویان می‌توانند با شناسه کاربری، شماره دانشجویی و گذرواژه، شماره شناسنامه، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۳۰ مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت هستند، پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است. پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

کد خبر 450802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.