از بلندگوی هوشمند گوگل تا روتر وای‌فای آمازون

شرکت‌های تکنولوژی هر سال محصولات جدیدی معرفی می‌کنند که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محصولات جدید شرکت‌های مختلف تکنولوژی عملکردی فراتر از انتظار ما دارند. بعضی از گجت‌های تولید شده به بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها و صرفه‌جویی در زمان کمک زیادی می‌کند. در ادامه به بررسی چندین نمونه از بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ میلادی می‌پردازیم:

تلویزیون هوشمند سامسونگ Q950TS QLED 8K

تلویزیون هوشمند سامسونگ Q950TS QLED 8K از فناوری Active Voice Amplifier پشتیبانی می‌کند. این فناوری کیفیت صدای مکالمات را بهبود می‌بخشد. بنابراین صداهای غیرمنتظره در منزل، مزاحم تلویزیون تماشا کردن کاربران نخواهد شد. افراد می‌توانند صفحه نمایش تلویزیون خود را به دو قسمت تقسیم کنند و چندین برنامه را به صورت همزمان مشاهده کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند موبایل خود را به راحتی به تلویزیون متصل کرده و بدون نگاه کردن به گوشی همراه، با تلویزیون هوشمند کار کنند.

پروژکتور ۱۳۰ اینچی سامسونگ Premiere 4K

پروژکتور ۱۳۰ اینچی سامسونگ Premiere 4K از فناوری لیزر سه گانه پشتیبانی می‌کند و از کنتراست بالا برخوردار است. بنابراین کاربران هنگام استفاده از این پروژکتور از کیفیت تصویر آن حیرت‌زده خواهند شد و احساس می‌کنند که به سینما رفته‌اند.

گجت کنترل از راه دور موزیک Bang & Olufsen

یکی از بهترین گجت‌هایی که می‌توان در سال ۲۰۲۰ تهیه کرد، کنترل از راه دور موزیک Bang & Olufsen است. با استفاده از این محصول که شبیه یک حلقه است، می‌توان موسیقی را بدون استفاده از گوشی هوشمند کنترل و مدیریت کرد. این سیستم کاربران را از راه دور تشخیص می‌دهد و آن‌ها نیز می‌توانند این محصول را از راه دور روشن کنند.

ساندبار بلوتوث ریزر Leviathan

صدای تولید شده توسط ساندبار بلوتوث ریزر Leviathan بسیار با کیفیت است. این مدل ساندبار از فناوری بلوتوث aptX پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی علاوه بر اینکه به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند، به کاربران اجازه را می‌دهد که وسایل دیگر را به صورت بی‌سیم به آن متصل کنند.

بلندگوی هوشمند گوگل Nest Audio

بلندگوی هوشمند گوگل Nest Audio شبیه نسخه کوچک‌تر Home Max و دارای بدنه‌ای پارچه‌ای است. در قسمت جلوی آن چند LED مخفی قرار گرفته و در بالای این محصول تعدادی دکمه لمسی برای کنترل صدا و پخش موسیقی تعبیه شده است. این مدل بلندگو به اکولایزر خودکار و فناوری Ambient IQ هوشمند مجهز است؛ بنابراین می‌تواند حجم صدا را با توجه به نویز محیطی تنظیم کند.

صفحه نمایش هوشمند آمازون 10 Echo Show

صفحه نمایش هوشمند آمازون 10 Echo Show قادر است حرکات مشکوک افراد را با اسکن کردن اشکال بدن انسان تشخیص دهد. این صفحه نمایش هوشمند زمانی که احساس کند کاربر در اتاق حضور دارد، به گونه‌ای می‌چرخد که روبروی او قرار بگیرد.

روتر وای فای ۶ آمازون eero Pro 6 mesh

با استفاده از روتر وای فای ۶ آمازون eero Pro 6 mesh می‌توانید ۷۵ دستگاه مختلف را به وای فای خود متصل کنید. این محصول که دارای دو پورت اترنت و یک درگاه USB-C است، به افزایش سرعت اینترنت کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این کاربران با استفاده از آن قطعی اینترنت را تجربه نخواهند کرد.

پروژکتور قابل حمل Anker Nebula Mars II Pro

یکی از بهترین گجت‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰، پروژکتور قابل حمل Anker Nebula Mars II Pro است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن فیلم‌های مورد علاقه خود را در هر مکانی تماشا کنند. این محصول دارای روشنایی ۵۰۰ لومنز و رزولوشن ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل است.

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ که بر خلاف مدل‌های قبلی دارای نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) است، می‌تواند با استفاده از سنسور سلامتی جدید خود، میزان اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. این محصول دارای ارتفاع سنج همیشه روشن برای کوه‌نوردی بوده و در رنگ‌های متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ترجمه از: پگاه بهادران باغبادرانی، مترجم ایمنا

کد خبر 450752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.