امروز امنیت نرم نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: امروز امنیت نرم نقش مهم‌تری را نسبت به امنیت سخت ایفا می‌کند، از این رو اقدامات آشکار و پنهان نیروی انتظامی کمک می‌کند شاهد اتفاقات خوب در فضای اجتماعی کشور باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی این وزارتخانه با گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: در دو دهه اخیر نیروی انتظامی به عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی جامعه نگاه حرفه‌ای، تخصصی و تنش‌زدا و پیشگیرانه را در پیش گرفته است.

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهم نیروی انتظامی د این سال‌ها بهره‌گیری از فناوری و فضای هوشمند در جریان حفاظت از کشور بوده است.

صالحی خاطرنشان کرد: امروز امنیت نرم نقش مهم‌تری را نسبت به امنیت سخت ایفا می‌کند، از این رو اقدامات آشکار و پنهان نیروی انتظامی کمک می‌کند شاهد اتفاقات خوب در فضای اجتماعی کشور باشیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم یادآورشد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای مراجعان از جنس فرهنگ و هنر است و این امر اقتضا می‌کند تا با صبوری و تحمل بیشتر در ارتباط با این افراد برخورد داشته باشیم.

در ادامه این دیدار کارکنان نیروی انتظامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه آخرین اقدامات خود در حوزه انتظامات پرداخته و گزارش تفصیلی از خدمات این بخش ارائه کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از زحمات و تلاش‌های فعالان نیروی انتظامی در کشور به ویژه کارکنان نیروی انتظامی این وزارتخانه قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی در سال ۹۹ از ۲۷ مهر تا دوم آبان ماه است.

بنا بر اعلام مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 450415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.