تلاش لیورپول برای عدم قهرمانی همشهری

طرفداران و اعضای باشگاه لیورپول تلاش می‌کنند تا رقیب و همشهری آن ها قهرمان لیگ برتر فوتبال انگیس نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته ۲۶ مهر از هفته چهارم پنجم لیگ برتر فوتبال انگیس، دو تیم اورتون و لیورپول در دربی مرسی ساید به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. دو آفساید سرنوشت کل بازی دیروز را تحت‌تأثیر قرار داد. شاید اصلاً اگر سر تک امتیازها قهرمانی لیگ مشخص شود همین دو آفساید هم بتواند در تعیین قهرمان نقش داشته باشد.

لیورپول در روزی که سرشار از انگیزه بود تا دربی را به سود خودش به پایان ببرد با تهاجمی‌ترین حالت ممکن بازی را شروع کرد. این انگیزه‌ آنها بی‌ارتباط با اوج گرفتن رقیب دیرینه نبود.

قرمزها در اولین سال پسا قهرمانی‌شان اصلاً دوست ندارند شاهد جام بردن تیمی باشند که به مدت ۳۰ سال تلاش نافرجامشان برای رسیدن به جام قهرمانی را مسخره کرده است. درست است که آبی‌ها در این سال‌ها خودشان هم قهرمان نمی‌شدند اما ادعایی هم برای این موضوع نداشتند، اما اگر بتوانند امسال یک شگفتی خلق کنند لذت طلسم شکنی لیورپولی‌ها را هم از بین می‌برند.

آفساید اول بازی؛ اعلام نشدن پنالتی و اخراج نشدن پیکفورد را همراه داشت و آفساید آخر بازی هم گل شیرین هندرسون را برای قرمزهای آنفیلدی پرپر کرد.

در روزی که اگر نصف توپ‌هایی که سمت پیکفورد آمد، سمت آدریان می‌رفت نتیجه کاملاً عوض می‌شد. اورتون با پرواز "کالورت لوین" مهاجم آماده‌ خودش توانست از شکست فرار کند و همچنان بالاتر از لیورپول در جدول بایستد. اما همین بالا ایستادن، یک محرک فوق‌العاده است تا تیم کلوپ بیکار ننشیند. شاگردان مرد آلمانی این فصل همه کار می‌کنند تا اگر قرار است جام در لیورپول بماند ورزشگاهش هم تغییر نکند.

کد خبر 450310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.