پلاک های غیربومی با تذکر پلیس از مسیر اصفهان باز می گردند

رئیس پلیس راه استان اصفهان تردد در جاده های این استان را کم حجم ارزیابی کرد و گفت: مردم از زمان اجرای طرح منع آمد و شد همکاری خوبی با پلیس داشتند و نیازی به اعمال قانون و جریمه نبوده است.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا تردد در جاده‌های استان اصفهان را کم حجم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ممنوعیت آمد و شد مردم نیز رعایت کردند و حتی برخی خودروها با پلاک غیربومی که قصد ورود به اصفهان را داشتند با تذکر پلیس بدون هیچ بحث و گفت و گویی از مسیر بازگشتند.

وی افزود: مردم از زمان اجرای طرح همکاری خوبی با پلیس داشتند و نیازی به اعمال قانون و جریمه نبوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه امروز آمار دوربین‌های تردد شمار کم بود، اضافه کرد: ترددها در مقایسه با موارد مشابه امسال (تعطیلات) کاهش یافته است.

سرهنگ پورقیصری گفت: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا خروج پلاک‌های غیربومی از استان اصفهان بلامانع است و تنها از ورود پلاک‌های غیر بومی در ۲۰ محور اصلی و فرعی جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود اینکه بنا بر اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا از بامداد پنجشنبه ۲۴ مهرماه ورود خودروهای غیر بومی به کلان شهر اصفهان ممنوع شده است مسافران در کلان‌شهر اصفهان تردد می‌کنند. همچنین برخی از مردم اصفهان نیز در محورهای استان قصد مسافرت داشتند که پلیس راه از خروج خودروها جلوگیری می‌کند.

از بامداد روز گذشته طرح منع آمد و شد در پنج محور اصلی شامل ورودی پلیس راه شاهین شهر به اصفهان، سگزی به اصفهان، فولادشهر به اصفهان، مبارکه به اصفهان و پلیس راه نجف آباد به اصفهان و همچنین در ۱۵ محور فرعی کلان‌شهر اصفهان در حال اجرا است.

همچنین تردد خودروهای با پلاک استان شامل "۱۳، ۲۳، ۴۳، ۵۳ و ۶۷" در داخل استان ممنوع نیست.

کد خبر 450171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.