تاریخ برکناری بارتومئو مشخص شد

با اعلام رسانه‌های اسپانیایی تاریخ برگزاری رفراندوم برای برکناری بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه مشکلات بارسلونا بیش از پیش شده و همه خواستار برکناری بارتومئو از ریاست این باشگاه هستند، بالاخره پس از کش و قوس فراوان، تاریخ مشخصی برای برگزاری رفراندوم باشگاه بارسلونا مشخص شد.

پس از اینکه کمپین عدم اعتماد به بارتومئو و هیئت مدیره بارسلونا به تعداد امضاهای مورد نیاز رسید، این باشگاه موظف بود بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری رفراندوم را برگزار کند. ابتدا خبرگزاری‌ها تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان) برای برگزاری رفراندوم اعلام کردند، اما با توجه به برگزاری الکلاسیکو در این روز، گفته شده که اول یا دوم ماه نوامبر تاریخ‌های مد نظر باشگاه برای برگزاری رفراندوم خواهد بود و باید دید تصمیم نهایی چه خواهد شد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و آمار نزولی شهر بارسلون در تعداد مبتلایان روزهای اخیر، دولت و وزارت بهداشت نیز باید تاریخ مورد نظر را تأیید کنند. از سویی رسانه‌های کاتالونیا ادعا کردند که ۲۶ اکتبر روز قطعی برگزاری رفراندوم مشخص خواهد شد.
 
هواداران بارسا بسیار امیدوار هستند که پس از دوران طلایی که با نسل رویایی و تحت رهبری لاپورتا و پپ گواردیولا رقم خورد، بار دیگر این مدیر محبوب سکان رهبری آبی اناری‌ها را به عهده بگیرد و آنها را مجدداً به قله‌ فوتبال اروپا برگرداند.
البته در این میان لاپورتا باید با ویکتور فونت و جوردی فاوره رقابت کند تا صندلی ریاست را تصاحب کند. این درحالی است که آغاز رأی عدم اعتماد به بارتومئو را جوردی فاوره زده بود.
کد خبر 450136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.