لزوم اصلاح و ارائه مجدد لایحه تبدیل میدان جمهوری کرج به تقاطع

نایب رئیس شورای شهر کرج بر لزوم اصلاح و ارائه مجدد لایحه تبدیل میدان جمهوری کرج به تقاطع تاکید کرد.

رحیم خستو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: شهرداری کرج آذرماه ۹۸ لایحه‌ای مبنی بر اینکه ردیف بودجه تقاطع جمهوری به دلیل حفظ ارزش زمین‌های شهرداری مجاور این میدان، از اولویت خارج و به سالهای آتی موکول شود، به شورا ارائه داد.

وی افزود: کمیسیون عمران پیشنهاد پایداری ردیف بودجه و انتقال آن به میدان دانشگاه را ارائه کرد اما اعضا با این پیشنهاد مخالفت کردند.

خستو گفت: همانطور که در صوت جلسه شورا و متن ابلاغ به شهردار ثبت و ضبط شده است، مقرر می‌شود لایحه شهرداری با اصلاحات و در نظر گرفتن تمامی ابعاد زیست محیطی، فرهنگی، فنی و اجرایی و هزینه‌های مورد نیاز، در کنار تأثیرات آن بر اراضی مجاور به شورا ارائه شود.

وی گفت: از ابتدا به دلایلی که بارها به آنها اشاره کردم، با از بین بردن میادین شهر و نگاه تکنیک زده مدیران به شهر مخالف بوده‌ام و خوشحالم که رأی گیری علنی صحن شورا، همه ما را در معرض دید و قضاوت عموم مردم قرار می‌دهد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: این مواضع دفاع از جایگاه شورا و منافع شهروندان است وگرنه می‌توان سکوت کرد؛ معتقدم نباید منافع شهروندان را تا سطح حقیر منافع فردی کاهش دهیم.

کد خبر 450107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.