تحریم، سوءمدیریت و کرونا، بلای جان اقتصاد ملی

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها، سوءمدیریت و ویروس کرونا بر اقتصاد کشور و استان تأثیر بسیاری گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروین صالحی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمار بیکاری در این شهرستان ۱۵.۶ درصد است، اظهار کرد: جوانان این منطقه باید در اولویت استخدام صنایع آن قرار گیرند.

وی گفت: سیاست اصلی در این دوره استخدام جوانان بومی در صنایع است و تمام تلاش خود را در این راستا بکار خواهم گرفت تا آمار بیکاری شهرستان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: کمک به صنایع بزرگ در شرایط کنونی کمک به استواری و پایداری کشور است و اقدامات و حرکات ما در این مقطع باید خیلی سنجیده انجام شود.

صالحی با اشاره به انتقاداتی که در مورد استخدام نیرو در یکی از شهرداری‌های شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید مانند سایر ارگان‌ها نیروهای رسمی خود را از طریق آزمون استخدام کنند.

وی گفت: تحریم‌ها، سو مدیریت و ویروس کرونا بر اقتصاد کشور و استان تأثیر بسیاری گذاشته است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پذیرفتن مسئولیت در دوران کنونی با وجود امکانات کم و انتظارات زیاد، شجاعت می‌خواهد.

صالحی با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا مبالغ هنگفتی هزینه می‌شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی و تنگناهای شدید اقتصادی باید برای رفع مسائل و مشکلات جامعه به دنبال راهکارهای عملیاتی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود شرایط شهرستان مبارکه در مقابله با کرونا چندان حاد نیست و این منطقه در وضعیت زرد قرار دارد اما این به معنای بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و دولت تا حد امکان محدودیت‌ها را اعمال کرده و بعضی فعالیت‌ها را تعطیل کرده است.

صالحی خاطرنشان کرد: جاده مجلسی به بروجن یکی از گلوگاه‌های خطرناک و حادثه آفرین این شهرستان مبارکه محسوب می‌شود که تصادفات و تلفات زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: آزادسازی این محور از چهار ماه گذشته به طور کامل انجام شده و حدود ۹ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شده است.

نماینده مردم‌مبارکه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سه راهی مجلسی تا طالخونچه حساس‌ترین و بحرانی‌ترین قسمت این جاده است که برای تکمیل آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 450084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.