برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال درست نبود/ اصفهان پتانسیل زیادی در فوتبال ساحلی دارد
ن

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: تیم ما دو بازی پشت سر هم انجام داد بدون هیچ استراحتی، اما تیم‌های بوشهر و یزد استراحت داشتند. بدن بازیکنان ما از خستگی ضعیف شده بود و نتوانستیم جلوی تیم بوشهر خوب بازی کنیم.

احسان رضایت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار کرد: بازی‌های نیمه نهایی دور رفت در سمنان بود که در بازی اول روبروی تیم بوشهر قرار گرفتیم و این تیم هم کاپیتان تیم ملی احمد زاده را دعوت کرده بود، چهار بر یک عقب افتادیم که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در ثانیه‌های آخر گل خوردیم و باختیم.

وی ادامه داد: مسابقه بعدی با یزد بود که یک بر هیچ جلو بودیم، اما روی غافلگیری و کم تجربه بودن بازی را دو بر یک واگذار کردیم. برای دور برگشت دو روز زودتر به بوشهر رفتیم تا با شرایط آب و هوایی سازگار شویم، بازی با یزد را بردیم زیرا مقام اول یا دومی را می‌خواستیم و به سومی راضی نبودیم، اما بازی با بوشهر را فقط به خاطر خستگی باختیم و سوم شدیم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه برنامه ریزی فدراسیون فوتبال درست نبود، تصریح کرد: تیم ما دو بازی پشت سر هم انجام داد بدون هیچ استراحتی، اما تیم‌های بوشهر و یزد استراحت داشتند. بدن بازیکنان ما از خستگی ضعیف شده بود و نتوانستیم جلوی بوشهر خوب بازی کنیم.

رضایت در خصوص بازی خوب خود مقابل گلساپوش یزد، خاطر نشان کرد: در آن بازی سرحال بودم و کمک دیگر بازیکنان را داشتم. یکی از مهاجمان تیم نبود که در خط حمله فقط من بودم و با انگیزه بالا توانستم توپ‌ها را به گل تبدیل کنم.

وی با اشاره به اینکه تا الان سرمربی تیم هرچه از مدیرعامل خواسته انجام دادند، گفت: مدیرعامل با علی نادری در خصوص قرار دادها یک سری صحبت‌ها کرده ولی هزینه من و یکسری دیگر باقی مانده که گفتند می‌دهند. این باشگاه خوب کار کرده و امیدوارم از این به بعد هم همینطور باشد.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با پتانسیل بازیکنان اصفهانی در این رشته، اظهار کرد: اصفهان پتانسیل زیادی در فوتبال ساحلی دارد، علی نادری یک مربی خوب و کاربلد است که به بازیکنان و جوانان اصفهان اعتماد کرد و خیلی تأثیرگذار است. تیم ما هم با وجود اینکه جوان بود نظم داشت.

رضایت افزود: رسانه‌ها باید بیشتر به فوتبال ساحلی بپردازند تا مبلغ قرارداد بازیکنان بهتر شود. در اصفهان یک زمین همگانی برای فوتبال ساحلی داریم که اسب‌ها هم در آن تمرین می‌کنند و این اصلاً جالب نیست ما به حمایت مسئولان نیاز داریم.

کد خبر 450034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.