۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
قیمت مرغ ۲۶ هزار تومان شد

براساس گزارش های رسیده از برخی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران، هرکیلو گرم مرغ گرم با قیمت حدود ۲۶ هزار تومان عرضه می شود.

به گزارش ایمنا، ابتدای مهرماه قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران ۱۸ تا ۱۹ هزار تومان بود که با افزایش قیمت حدود ۴۰۰۰ تومانی در اواسط مهرماه به ۲۱ تا ۲۲ هزار تومان رسید و در حال حاضر قیمت این کالا در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران به مرز ۲۶ هزار تومان رسیده است. افزایش قیمتی که برخی از مرغداران و تولیدکنندگان علت آن را کمبود نهاده‌های دام و طیور با قیمت‌های مصوب، افزایش قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد و به طور کل افزایش هزینه‌های تولید عنوان می‌کنند.

چندی پیش اما شرکت پشتیبانی امور دام از تأمین ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا برای سه ماهه آینده خبر داد و وزارت جهاد کشاورزی نیز از اصلاح سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی و تخصیص سیستماتیک نهاده‌های دامی به واحدهای تولیدی خبر داد، اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان همچنان در تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود دچار مشکل هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 450017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فرانک IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    10 0
    ما شکایت ببریم کجا پیش کی چرا به فکر این گرونیها نیستین چرا نون مردم بریدین گوشت گوساله و گوسفندی که آرزو شده فقط یه مرغ میتونستیم بیاریم سرسفره که اونم تموم شد برنج هندی شده کیسه۲۰۸هزارتومن با این شرایط بیکاری و کرونا درآمد شده نصف
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    اقا بشه کیلویی ۵۰هزارتومن،سختیش به اون بدبخت بالاشهری که باید سوار ماشینش بشه بیاد پایین شهر ،از ۶صبح ناشتا بیاد صف مرغ یخی ،ساعت ۳بعداز ظهر ۲تا مرغ یخی بگیره با خودش ببره،بعد بگه خدایا شکرت مرغ ارزون گیر اوردم،ما نداریم ،نمیخوریم،تورو خدا یک فکری به این شکم پولدارا کنید.نباشه میمیرن.اینا بیچاره ها جون ندارن،طاقت نمیارن،
  • گل IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    همه چی گرون شده الانم نوبت مرغ بود خدایی دلتون واسه مردم بسوزه دیگه بریدیم