افتتاح نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور/ آخرین مهلت تکمیل درخواست‌ها آخر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته و پیشرفت‌هایی که در پروژه حاصل شده در اول آبان نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در حاشیه دومین همایش ملی مسکن اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی و رعایت  پروتکل‌های بهداشتی، دومین همایش ملی HSE را با حضور بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر، به صورت مجازی بر پایه ارتقا دانش، مطالعه و تحقیقات به صورت سراسری برگزار شد.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی در ساختمان‌های کشور گفت: محور همایش احترام به انسان به عنوان محور اصلی اجرا و استفاده کننده ساختمان خواهد بود که محیط امن و ایمن برای کار و سکونت ایجاد شود که امیدواریم با فرهنگ‌سازی و توجه بیشتر به این موضوع و تبدیل شدن به اجبار و باور در این حوزه مقررات امنیت و آسایش بتوانیم شاهد افزایش کیفیت ساختمان‌های کشور باشیم.

محمودزاده با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته و پیشرفت‌هایی که در پروژه حاصل شده در اول آبان نخستین مرحله طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در زمان تعیین شده نسبت به تحویل واحد خود اقدام کنند.

محمودزاده تصریح کرد: از ۴۰۰ هزار واحد تعهد داده شد که متقاضیان در حال قرار دادن زمین به گروه‌های ساخت مسکن هستند، تاکنون بیش از ۹۰ هزار واحد واگذار شده است و تعدادی در اول آبان‌ماه واگذار خواهد شد.

وی افزود: طبق آخرین آماری که داریم تاکنون بیش از ۴۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط داریم که تا آخر شهریور ماه مهلت تکمیل اطلاعات اسناد هویتی و موجودی بانک داشتند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه برخی از متقاضیان به دلایلی همچون عدم تامین مالی و عدم آگاهی به تکمیل اسناد هنوز نسبت به تکمیل سند اقدام نکردند، گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود تا زمان اعلام شده با تأیید شورای مسکن نسبت به تکمیل اسناد و موجودی اقدام کنند و از تمام متقاضیان درخواست تکمیل اطلاعات تا پایان مهرماه داریم.

منبع: فارس

کد خبر 449932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.