کسب مقام سوم در اولین حضور مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد/ نگرفتن میزبانی نقطه ضعف بود

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: شگفتی یعنی کاری که یک دفعه‌ای اتفاق بیفتد، اما زمانی که مسابقات در چند مرحله برگزار شد و ما تا آخرین مرحله پیش آمدیم نشان می‌دهد شگفتی نبوده و بازیکنانم به جز دور اول که چند نفر از اعضای تیم به کرونا مبتلا شدند ادامه رقابت‌ها را خوب کار کردند.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: تیم پارس جنوبی و گلساپوش یزد قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل, نوشهر و اصفهان بین چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی بودند. تیم ما فراتر از انتظار ظاهر شد و بازیکنان خیلی خوب کار کردند، سه تیم دیگر بازیکنان ملی‌پوش داشتند. ما هم با سختی و تلاش به این مرحله رسیدیم. بازی‌های خوبی انجام دادیم و ثابت کردیم اصفهان در فوتبال ساحلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که با حمایت می‌تواند به قطب اول فوتبال ساحلی ایران تبدیل شود.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی سه تیم دیگر برای گرفتن میزبانی تلاش می‌کردند ولی ما به خاطر اینکه میزبانی نداشتیم هیچ تلاشی نکردیم و از اول تا آخر بازی‌ها را بیرون مسابقه دادیم که نقطه ضعف بزرگی برای اصفهان است. در نهایت میزبانی را به سمنان و بوشهر دادند که نوشهر به این تصمیم‌گیری اعتراض داشت و از ادامه رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه دو بازی که در سمنان برگزار شد خوب بود و تنها دقایق آخر بازی به خاطر بی تجربگی و اختلاف یک گل مسابقات را واگذار کردیم، خاطر نشان کرد: دور دوم مرحله نیمه نهایی با گلساپوش یزد بازی داشتیم که بازیکنان بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادند و توانستیم پیروز شویم، در بازی دوم با بوشهر متأسفانه فقط به خاطر خستگی و نداشتن استراحت بازی را واگذار کردیم. در نهایت مقام سوم را برای اصفهان و باشگاه صنعت فرش حداد به دست آوردیم.

نادری در پاسخ به این سوال که توانستید شگفتی ساز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی لقب بگیرید؟ تصریح کرد: شگفتی یعنی کاری که یک دفعه‌ای اتفاق بیفتد، اما زمانی که مسابقات در چند مرحله برگزار شد و ما تا آخرین مرحله پیش آمدیم نشان می‌دهد شگفتی نبوده و بازیکنانم به جز دور اول که چند نفر از اعضای تیم به کرونا مبتلا شدند در ادامه رقابت‌ها خوب کار کردند.

وی اضافه کرد: تیم خوبی داشتیم و با وجود اینکه بازیکنان جوان بودند و تجربه نداشتند درک خوبی از این رشته پیدا کردند، خیلی سریع پیش رفتند و کاری که می‌خواستیم را انجام دادند. صعود به نیمه نهایی دور از انتظار نبود، تصور آن را می‌کردم و کسب این مقام مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در خصوص برگزاری بازی‌ها به صورت هفته‌ای، گفت: اگر لیگ هم بود می‌توانستیم در بازی‌های داخل خانه نتیجه خوبی بگیریم و بازی‌های خارج از خانه را هم تقریباً به همین شکل پیش می‌بردیم و چهارم یا پنجم می‌شدیم.

نادری با اشاره به اینکه برای فصل آینده باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم، اظهار کرد: اول باید ببینیم باشگاه چه هدفگذاری دارد بعد طبق آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی در رابطه با زمین برای تمرینات تیم، تصریح کرد: اگر قرار است زمین را درست کنند از همین الان باید به آن رسیدگی شود زیرا تقریباً دو ماه دیگر تمرینات ما شروع خواهد شد و احداث این زمین دو الی سه ماه کار دارد که بعید می‌دانم کسی فکری برای آن بکند.

کد خبر 449743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.