پانصد و هفتاد و هشتمین شماره فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد

پانصد و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اولین حمله ارتش زرد به مقصد سیرجان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره قرعه کشی لیگ برتر دارد. تیم فوتبال سپاهان در هفته اول به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود. مصاف هفته اول با گل‌گهر سیرجان که امیرقلعه‌نویی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، از اتفاقات ویژه قرعه سپاهان است که این دیدار برای هر دو سرمربی و همچنین هواداران سپاهان، یک دیدار حیثیتی است.

"دربی اصفهان در هفته ۱۴ و ۲۹" تیتر دیگری از این رسانه است که حاکی از مشخص شدن زمان دربی اصفهان در قرعه کشی روز گذشته لیگ است. در قرعه کشی روز گذشته نام این دو باشگاه اصفهانی به صورت همزمان از گوی خارج شد که قرعه شماره یک به ذوب‌آهن، و قرعه شماره ۱۵ به سپاهان اختصاص یافت. طبق قرعه‌کشی انجام شده، شهرآورد رفت اصفهان در هفته چهاردهم و به میزبانی ذوب‌آهن و دربی دور برگشت نصف جهان در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد.

"فروپاشی اتحاد مثلث" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به فروپاشی مثلث خطرناک ذوبی‌ها با رفتن مهدی مهدی پور دارد. پس از اینکه دانیال اسماعیلی فر راهی سپاهان و احسان پهلوان نیز به پرسپولیس پیوست، حالا ضلع سوم این سه تفنگ دار سربازهای پادگان تبریز راهی استقلال شده تا پس از مدت‌ها حضور در یک تیم، راه این ۳ بازیکن از یکدیگر جدا شده و هر کدام در یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران، لیگ بیستم را آغاز کنند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 449736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.