علی طاهری رییس هیئت فوتبال شد

علی طاهری در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال با کسب ۲۸ رأی به مدت چهار سال رئیس این هیئت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -سه شنبه ۲۲ مهر ماه _ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان در هتل کوثر برگزار شد که علی طاهری با با کسب ۲۸ رأی از ۴۵ رأی مأخوذه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان شد.

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در این مجمع انتخاباتی، اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط شیوع کرونا برگزاری این جلسات در بسیاری از استان‌ها تعطیل شد اما امروز این جلسه در اصفهان به موقع برگزار شد. فوتبال اصفهان شناخته شده است و نیازی به تعریف ندارد.

وی ادامه داد: از قدیم فوتبال اصفهان بهترین باشگاه‌ها را از نظر ساختار داشته است و همیشه مرد فوتبال ایران بوده است برای مثال سپاهان اولین باشگاهی بوده است که برای اولین بار در جام باشگاه‌ها حضور پیدا کرده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران افزود: استان اصفهان مدیران موفقی در فدراسیون داشته است. انتظار مردم اصفهان زیاد است و دوست دارند تیم شهرشان نتیجه خوبی بگیرد پس باید یک مدیر لایق انتخاب شود تا وضعیت باشگاه‌های اصفهان بهتر شود.

بهاروند اضافه کرد: در همه رده‌های سنی‌ تیم ملی، اصفهان دارای بازیکن است و این باعث شده که استان اصفهان همیشه شرایط خوبی داشته باشد. سال گذشته مسابقات همه رشته‌ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد اما فدراسیون فوتبال توانست به خوبی لیگ برتر را بدون تماشاگر تمام کند این کار آسیبی به بازیکنان نزد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات برای ما تجربه‌ای برای برگزاری فصل آینده بود گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر مردم را پای تلویزیون می‌کشد زیرا فوتبال یک ورزش پرطرفدار است. مسابقاتی که در این شرایط برگزار می‌شود قطعاً بدون تماشاگر است اما اگر وضعیت بهبود یابد تعداد کمی از هواداران حضور پیدا خواهند کرد. بهبود وضع باشگاه‌ها باعث رشد کارکردی تیم ملی می‌شود.

کنترل باشگاه‌ها از دست هیئت خارج شده است و هیئت نمی‌تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند اما اگر باشگاه‌ها نیاز داشته باشند می‌توانند به آن‌ها کمک کنند.

باید به فوتبال اصفهان در سطح بین الملل نگاه شود

همچنین سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه دادند و امروز هرکس انتخاب شود برنامه چهارساله خود را اعمال می‌کند.

وی ادامه داد: هرکس در جلسه امروز انتخاب شود مورد حمایت کامل اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد، امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود گام‌های خوب و تأثیر گذاری برای ارتقای فوتبال استان اصفهان بردارد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: به فوتبال اصفهان نباید با نگاه ملی نگاه کرد بلکه باید به آن نگاه بین المللی شود، کاندیدایی که انتخاب می‌شود باید نگاه بین المللی داشته باشد تا استان به حق خود برسد.

طباطبایی اضافه کرد: امیدوارم در آینده آن چیزی که در سطح و حق فوتبال اصفهان است به آن برسد و در سطح ملی و بین الملل به آن نگاه ویژه‌تری بشود.

به گزارش ایمنا، علی طاهری توانست گوی سبقت را از عباس علی اخوان، علیرضا جهانشاهی، شهریار خان احمدی، علی طاهری، محمد مجیری و مسعود هراتیان بگیرد و با ۲۸ رأی به مدت چهار سال به ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان برسد.

کد خبر 449656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.