روزنامه‌های ورزشی ۲۲ مهر؛ بمب‌های استقلال در حال انفجار؟ 

برخی از رسانه‌ها مدعی هستند مدیران استقلال علاوه بر تمدید قرارداد کریمی و دیاباته در حال جذب محمد نادری از پرسپولیس هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۲۲ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "این فینالیست آسیاست که با هشت بازیکن تمرین می‌کند" به اظهار نظر یحیی گل محمدی در خصوص وضعیت نابسامان باشگاه پرسپولیس پرداخت، وضعیتی که عیناً در استقلال نیز دیده می‌شود و گویا تا زمان خصوصی شدن این دو باشگاه مشکلات آنها حل نخواهد شد.

"گل" با عنوان"فقط ۵۰۰ میلیون برای فکری باقی می‌ماند" به بودجه اندک مدیران و هیئت مدیره باشگاه استقلال برای کادر فنی این تیم پرداخت، بودجه هفت میلیاردی که تنها ۵۰۰ میلیون آن سهم سرمربی جوان آبی‌ها است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "جدایی یحیی از افشین! " به چالش بزرگ در باشگاه پرسپولیس با ائتلاف سرپرست تیم و باشگاه پرداخت، چالشی که شاید کار یحیی در هدایت سرخ‌ها را کمی سخت کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "تمدید با دیاباته و کریمی و شکار ستاره شاکی پرسپولیس" مدعی شد بمب‌های نقل و انتقالاتی که هواداران استقلال مدت‌ها منتظر آن بودند در حال انفجار است و علاوه بر حفظ دیاباته و کریمی مدیران استقلال در فکر جذب نادری نیز هستند.

"ایران ورزشی" با عنوان"دوندگی‌ام به چشم می‌آید" به گفته‌های وحید امیری ستاره خط میانی و حمله پرسپولیس پرداخت، کسی که این روزها با جا افتادن در پست مهاجم تلاش دارد، سایه بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد.

"شوت" با عنوان "تنبیه راحت‌تر از پرداخت" به رویکرد عجیب مدیران پرسپولیس در قبال پرداخت بدهی‌های برانکو ایوانکوویچ پرداخت، رویکردی که تحقق آن در روزهای آینده خطرات زیادی را برای پرسپولس در پی خواهد داشت.

" پرسپولیس" با عنوان"بوی تنهایی در کوچه فصل" به وضعیت نه چندان مناسب باشگاه پرسپولیس پرداخت، اوضاعی که با بدهی‌های برانکو و بازیکنان ایجاد شده است و گویا حل شدنی نیز نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "ای جان به سیرجان" به تقابل قلعه نویی و شاگردان سابق در سپاهان در هفته اول مسابقات لیگ برتر پرداخت، رقابتی که مطمئناً شروع ساده‌ای برای محرم و سپاهان در لیگ بیستم نخواهد بود.

"سبز سبزم" با عنوان "گاندوها رو در روی آقای سبز" به تقبل ذوب آهن و فولاد با مدیریت سعید آذری در هفته اول مسابقات لیگ برتر پرداخت، رقابتی که در آن دو مربی جوان در سودای آغاز قدرتمند لیگ بیستم هستند.

کد خبر 449598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد عامریان IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    بسیاروجالب