فردوسی‌پور: بدون کوچک ترین توضیحی من را کنار گذاشتند/ توصیه‌ی مهمی به دانشجوها کردم

عادل فردوسی پور بعد از مدت ها امروز سکوتش را شکست و در خصوص حذفش از تلوزیون توضیحاتی ارائه داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقریباً نزدیک به دوسال است که برنامه نود و عادل فردوسی پور بدون دلیل موجه‌ای کنار گذاشته شدند، اما عادل فردوسی پور هرگز تا الان کوچک‌ترین اعتراض و صحبتی انجام نداده است.

او امروز پس از این همه مدت سکوتش را شکست و راجع به برنامه نود و حذفش از شبکه سه توضیحات جالبی را ارائه کرد که در نوع خود جالب و قابل توجه بود

عادل فردوسی‌پور بعد از دریافت جایزه “دستاورد فارغ التحصیلان” در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف (سوتا)، اظهار کرد: جا دارد درگذشت استاد محمدرضا شجریان عزیز را تسلیت بگویم. میدانم همه‌ی ما ناراحت هستیم از اتفاق تلخی که برای استاد شجریان رخ داد. علی‌رغم تمامی محدودیت‌هایی که بود، ایشان همیشه یک جایگاه مانا در قلب و دل تمام ایرانیان دارند.

وی ادامه داد: ️ من همیشه سر کلاس‌هایم به بچه‌ها می‌گفتم آقا خانم مملکت را ترک نکنید. بمانید و تلاش کنید و بجنگید مملکت‌مان را بسازیم. بهمن ۹۷ که ترم جدید شروع شد من این را مطرح کردم و کلی جر و بحث با بچه‌ها که بمانید و حداقل اگر می‌روید برگردید و نروید آنجا ماندگار شوید و از این صحبت‌ها.

فردوسی پور ادامه داد اسفند ۹۷ من را گذاشتند کنار به آن شکل عجیب و غریب. بدون هیچ توضیح. بدون هیچ دلیل موجه؛ من را کنار گذاشتند. عید شد و اولین کلاس چهاردهم پانزدهم فروردین بود. بچه‌ها گفتند استاد شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید. شمایی که ماندی بیست و چند سال کار کردی؛ بیست سال برنامه را داشتی، چه شد؟ پس الان حرفت چیست؟ و من راستش چیزی نداشتم بگویم.

این مجری و تهیه کننده محبوب در پایان افزود: امیدوارم یک بستر فراهم شود که همه کسانی که کشور و مبهنشان را دوست دارند، بتوانند کار کنند و فعالیت کنند در حوزه‌ای که دوست دارند.

کد خبر 449336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    ازیه ادم بروز ومنطقی مثل شما بعیده که نتونستی جواب سوالشونو بدی.راحت بگو 20سال زحمت کشیدم و منافعش هم عایدم شد وحالا هم مدیریت سلیقش استفاده از نفرات دیگس وهم قرارنیس من مادام العمر من باشم بقیه هم باید نون بخورن