کشف ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در طرح برخورد با خودروهای سواری و وانت بار تیزروی حامل کالای قاچاق موسوم به شوتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی، اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح‌ها و اقدامات در خصوص مقابله با قاچاقچیان کالا، طرح برخورد با خودروهای سواری و وانت بار تیزروی حامل کالای قاچاق موسوم به شوتی طی ۷۲ ساعت توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا شد.

وی افزود: مأموران با استقرار در محورهای مواصلاتی استان، با اشرافیت بالای خود حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری ۱۲ دستگاه خودروی سواری و وانت بار را که حامل کالاهای خارجی قاچاق بودند را شناسایی و متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، محموله‌های قاچاق توقیفی در این طرح را پارچه، لوازم خانگی، پوشاک، لاستیک، انواع لوازم یدکی، شکر، چوب و ۴۵۰ کیلو مغز بادام درختی خارجی عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاهای مکشوفه را ۲۳ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از انجام مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲۴ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 449088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.