جواهری که رئال به سادگی از دست داد

داستان خامس در این روزها برای ما بیشتر شبیه به فیلم رستگاری در شائوشانگ است، البته یک نسخه فوتبالی اش که بازیکنی از حصار مادرید گریخت و در اورتون به خوشبختی رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برای مدت‌ها زیدان خامس را در رئال پس می‌زد. بازیکنی با کیفیت که مجبور بود به دلیل عدم علاقه‌مندی مربی فرانسوی به او از روی نیمکت نظاره گر بازی‌های تیمش در مادرید باشد. اما حالا، زندانی آن روزهای رئال به رستگاری و خوشبختی رسیده است.

تنها با یک ماه حضور در ترکیب اورتون، آمار خارق‌العاده خامس باعث شد تا هیچکس حتی ذره‌ای نتواند عملکردش را انتقاد کند. وی آن قدر خوب بوده که تقریباً تمامی کارشناسان فوتبالی او را بهترین انتقال پنجره نقل و انتقالاتی تابستان می‌دانند.

رودریگز در چهار بازی اورتون به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و حتی عنوان نامزدی بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره را نیز به خود اختصاص داد. درخششی باورنکردنی از ستاره کلمبیایی که باعث شد تا برخی او را حتی دزدی قرن بدانند! او که بدون پرداخت حتی یک یورو راهی اورتون شد، با توجه به توانمندی‌هایش و نتایجی که حضور او در ترکیب اورتون به جای گذاشته، خامس را می‌توان تکه نهایی پازل کارلو آنجلوتی دانست.

برعکس زیدان و لجبازی‌هایش، آنجلوتی که در گام اول خامس را به رئال برده بود، دوباره به این بازیکن فوق‌العاده رسید و توانست نتیجه اعتماد خود را دوباره ببیند. در واقع نکته‌ای که رئال این روزها را از تیمی مثل اورتون متمایز می‌کند، همین لجباز نبودن سرمربی است!

خامس تنها در پنج بازی موفق شده سه گل بزند و همین تعداد پاس گل نیز ارسال کند. ستاره‌ای که شاید عیار او بیش از پیش در بازی آینده اورتون برابر لیورپول در دربی مرسی ساید مشخص شود. آن هم در شرایطی که لیورپول در دیدار قبلی خود برابر استون ویلا با هفت گل تحقیر شد.

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی از زندانی که رئال و زیدان برای او ایجاد کرده بودند توانست بگریزد و حالا در آغوش اورتون و با هدایت آنجلوتی به رستگاری رسیده؛ بازیکنی که به جای حاشیه سازی آنقدر صبر کرد تا در زمان و مکان درست ثابت کند که چرا یکی از بهترین‌های جام جهانی ۲۰۱۰ بود.

کد خبر 448684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.