اکران جدیدترین قسمت دنیای ژوراسیک به تعویق افتاد

با ادامه بحران کرونا در هالیوود، اکران جدیدترین سری از فیلم‌های دنیای ژوراسیک نیز تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ورایتی، "دنیای ژوراسیک: سلطه" در روز دهم ژوئن ۲۰۲۲ اکران خواهد شد؛ این تاریخ یک سال پس از تاریخ اولیه اعلام شده برای اکران این فیلم است. یونیورسال پیکچرز، کمپانی سازنده این فیلم صحت خبر این تأخیر را تأیید کرد.

همینطور کارگردان این فیلم، کالین تروورو اولین پوستر این فیلم را منتشر کرده است که نشان معروف دنیای ژوراسیک بر آن نقش بسته و به نوعی از ارتباط این نسخه فیلم با نسخه سال ۱۹۹۳ این فیلم را نشان می‌دهد.

تروورو می‌گوید: در سه ماه اخیر با گروه بسیار خوبی در فیلمی کار کردم که نمی‌توانم برای نشان دادن آن به جهانیان بیش از این صبر کنم. با این حال شرایط ما را مجبور به میزان بیشتری صبر داشتن کرده است؛ بیاید همگی برای سلامت بودن یکدیگر تلاش کنیم و مراقب هم باشیم.

"دنیای ژوراسیک: سلطه"، ششمین فیلم از سری فیلم‌های ۲۷ ساله دنیای ژوراسیک است که در آن، کریس پرات و بریس دالاس هاوارد، لارا درن، سم نیل و جف گولدبوم ایفای نقش می‌کنند. همینطور تروور نیز پس از کارگردانی در نسخه سال ۲۰۱۵ دنیای ژوراسیک دوباره به دنیای کارگردانی بازگشته است.

تعویق اکران دنیای ژوراسیک به معنای تعویق نمایش یکی دیگر از فیلم‌های بزرگ دنیاست که در روزهای اخیر اعلام شده‌اند. جیمز باند، بتمن و ماتریکس فیلم‌های دیگری بودند که اکران آن‌ها در روزهای اخیر به تعویق افتاده بود.

کد خبر 448509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.