کرونا ستاره‌های لیورپول را رها نمی کند!

یکی دیگر از بازیکنان تیم لیورپول نیز به ویروس کرونا مبتلا شد تا به این ترتیب، قرمزپوشان آنفیلد در زمینه ابتلا به کرونا هت تریک کنند!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، یکی دیگر از ستاره‌های تیم لیورپول، این بار شکیری نیز به ویروس کرونا مبتلا شد. این خبر را به تازگی تیم ملی سوئیس اعلام کرد تا این بازیکن بالاجبار راهی قرنطینه خانگی شود.

با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های ملی در سراسر دنیا، تیم ملی سوئیس نیز قرار بود در چند روز فیفا دی به مصاف رقیبان برود که در تست‌های کرونای گرفته شده پیش از شرکت در تمرینات، مشخص شد شکیری به ویروس کرونا مبتلا شده و نمی‌تواند تیمش را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

پیش از این نیز الیسون بکر و سادیو مانه به کرونا مبتلا شده بودند و حالا شکیری تبدیل به سومین بازیکن قرمزپوشان آنفیلد شده که درگیر کرونا شده است. البته در همین رابطه، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به شرایط کنونی، حضور بازیکنان در رقابت‌های بین‌المللی ممکن است سلامتی آن‌ها را به خطر بیاندازد و به نوعی به تعیین روز فیفا دی انتقاد کرده بود.

حالا مشخص می‌شود که نگرانی کلوپ درباره وضعیت جسمانی و سلامتی بازیکنان بی جا نبوده و این مسئله بیش از هر زمان او و تیمش را تحت‌الشعاع قرار داده است. با این تفاسیر، مربی آلمانی باید برنامه‌ای بریزد تا در صورت عدم دسترسی به بازیکنان کلیدی‌اش در دیدارهای آتی، بتواند لیورپول را که این روزها شرایط خوبی ندارد به روزهای اوج بازگرداند.

کد خبر 448397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.