شورای شهر ساری پس از سه ماه تشکیل جلسه داد

جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری پس از هفته‌ها وقفه با حضور دو عضو جدید تشکیل شد و در آن عشوری به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر ساری که از سه ماه گذشته به دلیل دستگیری تعدادی از اعضای شورا، از حد نصاب افتاده و تشکیل جلسه نداده بود، با ورود دو عضو علی البدل به عنوان جانشین، روز گذشته (دوشنبه) تشکیل جلسه داد و به رسمیت شناخته شد.

این جلسه با حضور علیجان شمشیربند، کوروش یوسفی، علی آقامیری و اسفندیار عشوری اعضای فعلی و پرویز شعبانی و سبحان بخشی به عنوان اعضای علی البدل به عنوان اعضای جدید تشکیل و با حضور هفت عضو از ۹ عضو تشکیل جلسه داد و رسمیت یافت.

در این جلسه پس از معارفه پرویز شعبانی و سبحان بخشی، اسفندیار عشوری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری برای یک سال انتخاب شد.

فیض الله نفجم، جمال باقری، محمد جعفری دیگر اعضای علی البدل شورای شهر ساری بودند که بنا به دلایلی از حضور به عنوان عضو جانشین در سال پایانی شورای اسلامی شهر ساری انصراف دادند. فرامرز نقیبی، سعید نجاریان، قاسم قاسمی، اکبر ذلیکانی، سید مسعود مدینه اعضای تعلیق شده شورای اسلامی شهر ساری هستند.

کد خبر 448345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.