ساماندهی انبارهای نظارت بر ساخت و سازهای مناطق شهرداری مشهد

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد گفت: انبارهای نظارت بر ساخت و سازهای مناطق شهرداری مشهد سامان‌دهی می‌شود.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مشهد، اظهار کرد: با توجه به تکلیف قانونی مندرج در صدر ماده صد قانون شهرداری‌ها، بدون شک یکی از روش‌های توقف ساخت و ساز غیر مجاز، جمع‌آوری ابزار و لوازم ساختمانی است.

وی افزود: در راستای ارتقای فرآیندهای موجود (هوشمندسازی و افزایش رضایتمندی شهروندان) و همچنین رفع دغدغه مقام قضائی و اعضای شورای اسلامی شهر با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های شده، مدیریت پروژه هماهنگی و ساماندهی انبارهای نظارت بر ساخت و سازها تشکیل شده که با آسیب‌شناسی وضع موجود برنامه‌های اصلاحی خود را با همکاری مناطق (به عنوان متولی) و سایر مجموعه‌های مرتبط در دست اقدام داشته و درمورد آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد تاکید کرد: نظارت بر میزان سر و صدای ناشی از ساخت و سازها، بر عهده مهندسان ناظر بوده و شهروندان می‌توانند برای شکایت در این خصوص با نظام مهندسی تماس بگیرند.

وی ادامه داد: افزایش سه برابری محدوده مشهد نیز باعث شده است تا کار نظارت بر ساخت و سازها بسیار سخت‌تر شود، اما لازم است تا نسبت به افزایش تعداد نیروها و اکیپ‌ها در حوزه نظارت بر ساخت و سازها اقدام شود تا بیش از گذشته از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر جلوگیری شود.

کد خبر 448320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.