اکران بتمن به سال ۲۰۲۲ موکول شد

فیلم سینمایی بتمن که قرار بود در سال ۲۰۲۱ روی پرده سینماها برود، توسط شرکت سازنده‌اش، وارنر برادرز تعویق شد؛ این تعویق به همراه چند فیلم دیگر از جمله "شزم ۲" و "فلش" بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بتمن با هنرمندی رابرت پتینسون، پیش از این برای اکران در تاریخ یکم اکتبر ۲۰۲۱ زمان بندی شده بود اما حالا تاریخ اکران این فیلم تا روز چهارم ماه مارس ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است.

مطابق گزارشاتی که در روز دوشنبه منتشر شد، فیلم "Dune" نیز که انتظار محبوبیت خوبی از آن می‌رود به جای ۱۸ دسامبر در تاریخ یکم اکتبر ۲۰۲۱ و به جای فیلم بتمن اکران خواهد شد تا این فیلم اکرانی پیش از موعد داشته باشد.

یکی دیگر از تغییرات زمانی مهم، مربوط به ماتریکس ۴ ساخته لانا واچوفسکی است که ماه‌ها زودتر از زمان تعیین شده اکران خواهد شد. این فیلم با بازی کیانو ریورز و کاری آن ماس به جای آپریل ۲۰۲۲ در روز ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی اکران خواهد شد.

همینطور فیلم سینمایی فلش که قرار بود در ژوئن ۲۰۲۲ اکران شود به نوامبر همان سال موکول شد و دومین سری از فیلم سینمایی Shazam به جای نوامبر ۲۰۲۲ در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

با این حال فیلم سینمایی واندر وومن ۱۹۸۴ و انیمیشن "روح" از شرکت پیکسار، هنوز هم امید خود را برای اکران در سال ۲۰۲۰ از دست نداده‌اند و در ماه دسامبر سال جاری میلای اکران خواهند شد.

کد خبر 448297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.