مراجعه روزانه ۴۸۰۰ راننده به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای پاییز

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: از ابتدای پاییز روزانه ۴۸۰۰ راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهای خود به مراکز مربوطه در تهران مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، حسین مقدم درباره میزان مراجعات شهروندان جهت انجام معاینه فنی از ابتدای پاییز اظهار کرد: میزان مراجعات از ابتدای مهر تاکنون نسبت به ماه‌های قبل همچنین مدت مشابه سال پیش چهار تا پنج درصد کاهش یافته است.

وی گفت: به طور متوسط از ابتدای مهر چهار هزار و ۸۰۰ راننده به صورت روزانه جهت دریافت گواهی معاینه فنی به مراکز مربوطه مراجعه کرده‌اند و در شش ماهه امسال نیز میزان مراجعه رانندگان خودروهای سبک ۸۶۹ هزار و ۳۱ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۸۱۷ هزار و ۹۷۳ مورد بوده که شش درصد بیشتر شده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه موضوع کرونا تأثیری در میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی نداشته است، گفت: البته بر اساس تصمیم‌گیری‌هایی که در ماه اسفند انجام گرفت و به رانندگان سه ماه فرصت جهت انجام معاینه فنی داده شد، حجم مراجعات از فروردین ماه و اردیبهشت به خرداد و تیر منتقل شد، اما در شهریور مراکز حالت عادی داشته است.

وی گفت: افزایش شش درصدی مراجعات برای دریافت گواهی معاینه فنی از فروردین تا شهریورماه امسال طبیعی است چرا که سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار خودروی جدید مشمول انجام معاینه فنی می‌شوند.

منبع: فارس

کد خبر 448288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.