دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال

مرگ دلخراش کودک کرمانی زیر سنگ سخت، درگذشت ورزشکار پاراگلایدر پس از سقوط از کوه شیتاب لنده، دستگیری اوباش‌های شهرری، دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال، کلاهبرداری با لباس پلیس در اردبیل و کشف دو میلیارد کالای قاچاق در پایتخت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سقوط سنگ هنگام تخلیه بار در معدن مس "درالوئیه رابر" کرمان جان کودک ۹ ساله‌ای را گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان "رابر" در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سقوط سنگ روی تعدادی از کشاورزان در حوالی معدن "درالوئیه" بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

حمید ناصری افزود: با بررسی صحنه مشخص شد که کارگران در حال تخلیه بار بودند که ناگهان قطعه سنگی از ارتفاع به پایین دره رها شده و روی تعدادی از کشاورزان که در حال برداشت گردو بودند سقوط کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه بر اثر برخورد سنگ، یک کودک ۹ ساله در دم فوت کرد و مادربزرگ این کودک نیز به شدت از ناحیه کمر زخمی شد که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

درگذشت ورزشکار پاراگلایدر پس از سقوط از کوه

حادثه سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی کوه "شیتاب لنده" در استان کهگیلویه و بویراحمد موجب جان باختن یک جوان شد.

یک ورزشکار پاراگلایدر سوار به نام میلاد بینایی پس از دقایقی پرواز بر فراز شهر لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط نامساعد جوی در منطقه سقوط کرد و بر اثر جراحات وارده جان باخت.

تیم‌های امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله به منطقه حادثه اعزام شدند، اما با وجود تلاش‌ها، احیای این ورزشکار ثمربخش نبود و جان خود را از دست داد.

اوباش‌های شهرری دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در عملیات ویژه پلیس امنیت پایتخت عاملان درگیری در منطقه حسن آباد واقع در شهر ری دستگیر شدند.

سعید راستی با تشریح جزئیات این درگیری در جنوب پایتخت، افزود: این افراد با وضع قرار نزاع در این محله حاضر شده بودند و با شمشیر و سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده بودند.

وی با بیان اینکه همه این افراد دارای سابقه شرارت و درگیری بوده‌اند و از اراذل و اوباش هستند، افزود: در این راستا هشت نفر دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات، به مراجع قضائی برای رسیدگی به پرونده‌هایشان معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی در پلیس امنیت تهران با اشاره به وقوع نزاع در پاساژ علاالدین، تصریح کرد: شهریور ماه امسال تعدادی از اراذل و اوباش با قمه و سلاح سرد وارد پاساژ علاالدین شده و اقدام به درگیری با رقبای خود کرده و موجب زخمی شدن چند نفر از شهروندان شدند.

راستی اضافه کرد: در سه عملیات مجزا افرادی که در این نزاع حاضر بودند دستگیر شدند و تحقیقات در خصوص این افراد و انگیزه آن‌ها ادامه دارد و آنان نیز در راستای برخورد جدی با اراذل و اوباش تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

دستگیری قاتل زن کرمانشاهی بعد از ۱۸ سال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد قاتلی خبر داد که از ۱۸ سال قبل به دلیل قتل زنی میانسال فراری بوده است.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از قتل خانمی ۵۵ ساله ساکن شهرستان هرسین در اردیبهشت سال ۱۳۸۱، کار اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد.

وی افزود: قاتل فراری در این سال‌ها هیچ ردی از خود بر جا نگذاشته بود و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد تا اینکه سرانجام کاراگاهان توانستند مخفیگاه وی را در شهر هشتگرد تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه قاتل متواری، موضوع با پلیس هشتگرد در میان گذاشته شد و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی و انتظامی به محل کار این فرد مراجعه کرده و وی را دستگیر کردند. این فرد پس از دستگیری به هرسین منتقل شد و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل زن میانسال اعتراف کرد.

آمویی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده در توضیح نحوه وقوع قتل عنوان کرد که روز حادثه مقتول به همراه دیگر اعضای خانواده‌اش با حضور در جلوی منزل ما اقدام به فحاشی، تهدید و توهین کرده‌اند و وی نیز برای ترساندن آن‌ها با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده که باعث قتل زن ۵۵ ساله شده است. تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده ادامه داشته و پرونده در دست بررسی‌ بیشتر است.

کلاهبرداری با لباس پلیس در اردبیل

پلیس قلابی در دام پلیس آگاهی اردبیل افتاد. رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در این زمینه گفت: یک جوان ۱۸ ساله که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی از پنج نفر کلاهبرداری کرده بود بازداشت شد.

جواد تقوی اظهار کرد: این پلیس قلابی از طریق درج آگهی‌های فروش لپ‌تاپ، تجهیزات رایانه‌ای، تلفن همراه و احشام، اقدام به تماس و دیدار با فروشندگان کرده و با پوشیدن لباس نیروی انتظامی و جلب اعتماد آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: این جوان در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: از مردم استان اردبیل درخواست می‌کنیم تا نهایت دقت را در خرید و فروش‌های خود در فضای مجازی داشته باشند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی وانت آریسان به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: با کنترل تردد خودروهای عبوری سطح شهر تهران، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت حمل بار کالای قاچاق را در بزرگراه شهید قاسم سلیمانی شناسایی کرده و در یک عملیات موفق آن را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی‌های شده دو هزار و ۷۴۹ عدد لوازم آرایشی از داخل این خودرو که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اموال کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

گودرزی با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، افزود: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

کد خبر 448092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.