دوازدهمین همایش راهبردی نواب رئیس هیئت‌های کوهنوردی در قشم برگزار می‌شود

نایب رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوازدهمین همایش راهبردی نواب رئیس هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور به میزبانی این منطقه آزاد خبر داد.

معصومه مشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: کمتر از یک سال است که از تشکیل هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی به عنوان زیر مجموعه منطقه آزاد قشم می‌گذرد.

وی افزود: با حمایت‌های مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، توانستیم در نخستین سال فعالیت خود، میزبانی این همایش بزرگ کشوری را برعهده بگیریم.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم، ادامه داد: این همایش در دوازدهمین دوره خود برای نخستین بار است که به صورت وبینار برگزار می‌شود و در آن مسئولانی از معاونت وزارت ورزش و جوانان کشور، ریاست فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و صعودهای ورزشی کشور، مدیران کل دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان و دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان، نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و به همراه جمعی از معاونان ورزش بانوان از استان‌های مختلف کشور و نایب رئیس‌های هیئت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی ۳۱ استان کشور حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اضافه کرد: بررسی چشم انداز کوهنوردی و صعودهای ورزشی بانوان، ایجاد همدلی و همسویی در نواب جهت رسیدن به اهداف مشترک، بررسی پیشنهادات، نقطه نظرات و تجارب، تبادل تجارب و بررسی مشکلات و راهبردها، شیوه نامه‌ها و برنامه‌های میان مدت و بلندمدت و درنهایت تبیین مسائل حقوقی و انضباطی از اهداف غایی برگزاری این همایش وبینار است.

گفتنی است، دوازدهمین همایش راهبردی نواب رئیس هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، روز دوشنبه ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 448019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.