روز اربعین هیچ برنامه‌ای در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی اصفهان در زمینه شیوع کرونا، هیچ برنامه‌ای برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: در این زمینه اداره اوقاف با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله کرونا برنامه‌ریزی می‌کند.

وی افزود: تاکنون و بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب شده هیچ گونه راهپیمایی و جابجایی در هیئت‌ها صورت نگیرد و هیچ برنامه‌ای تاکنون برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان پیش‌بینی نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه چنانچه ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب کند مراسم روز اربعین را بدون دسته روی و پیاده روی در برخی از اماکن می‌توان برنامه‌ریزی کرد، اضافه کرد: اما تاکنون در این زمینه نیز هیچ برنامه‌ای در نظر نگرفته شده است.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان اصفهان در فضای مجازی نیز برنامه‌ای نخواهد داشت، گفت: این برنامه‌ها نیز تولید نخواهد شد و از برنامه‌های صدا و سیما در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 447943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.