فردا آخرین مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها

مهلت ثبت‌نام برای انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا دوشنبه ۱۴ مهر ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا هفتم مهر موفق به ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نشدند، این مهلت تا فردا دوشنبه ۱۴ مهرماه تمدید شد.

بر این اساس ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) و منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه پنجم مرداد ماه سال جاری آغاز شد، فردا دوشنبه ۱۴ مهر ماه جاری پایان می‌یابد.

داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل‌های بدون آزمون در دانشگاه‌ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند و می‌توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور را که از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، مطالعه کنند.

همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای فوق به سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته(حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.

کد خبر 447931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.