۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
باغ گل‌ها تعطیل نیست

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها گفت: بر اساس تصمیمات، باغ گل‌ها تعطیل نیست و تنها دمنوش‌خانه آن تعطیل شده است.

سید محمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی در باغ گل‌ها کامل رعایت می‌شود و استفاده از ماسک برای مراجعه کنندگان به آن الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: دمای بدن مراجعه کنندگان به باغ گل‌ها با استفاده از دستگاه تب‌سنج در مبادی ورودی این مجموعه کنترل می‌شود.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی این مجموعه هر یک ساعت ضدعفونی می‌شود، افزود: نیمکت‌های باغ گل‌ها نیز روزانه دو مرتبه ضد عفونی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در باغ گل‌ها تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد، ادامه داد: این باغ یک باغ گیاه‌شناسی محسوب شده و مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی نیز بشمار می‌رود.

رقیب اظهار کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری اصفهان احداث شده که این مجموعه منحصر به فرد در کشور با در نظر گرفتن اقلیم نیمه‌بیابانی اصفهان کم نظیر است.

وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات و خدمات مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۷۲۰۵۹ تماس بگیرند.

کد خبر 447649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.