بازداشت مهاجمان قمه‌کش حمله به بیمارستان پورسینا رشت

مرگ دو برادر بر اثر صاعقه پاییزی در شوش، بازداشت پنج نفر از مهاجمان قمه‌کش به بیمارستان پورسینا رشت، سقوط عجیب پژو از طبقه ۱۷ پارکینگ، فوت دلخراش مسافر اتوبوس در تهران، کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران جکیگور و نجات جوان ۳۵ ساله از درون آتش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اثر برخورد صاعقه در نخستین باران پاییزی شهر شوش سه نفر جان باختند.

یحیی میثم رئیس بیمارستان نظام مافی شهر شوش با اعلام خبر برخورد صاعقه در نخستین باران پاییزی، اظهار کرد: بر اثر برخورد صاعقه چهار نفر به بیمارستان اعزام شدند که شامل دو جوان از بخش فتح المبین و دو نفر دیگر از شهر شاوور بودند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه تصریح کرد: سه نفر از افراد صدمه دیده بدون علائم حیاتی به این بیمارستان اعزام شده و در بیمارستان فوت شدند و حال عمومی یک نفر دیگر مساعد گزارش شده است، هویت متوفیان دو برادر ۳۶ ساله و ۲۶ ساله از "چنانه روستای بیت شجاع" و یک نفر دیگر ۱۳ ساله از عبدالخان روستای کاظم حمد گزارش و اجساد این همشهریان به خانواده‌هایشان تحویل داده شد.

مهاجمان قمه‌کش حمله به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و گفت: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند اعمال خواهیم کرد.

سید مهدی فلاح میری با اشاره به بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پور سینا، اظهار کرد: چند اراذل اوباش با هجوم به بیمارستان پور سینا باعث ایجاد رعب وحشت در میان مردم شده و با تلاش‌های مأموران پنج نفر از این افراد بازداشت شدند.

وی از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پورسینا خبر داد و افزود: دستگاه قضائی با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع کرده و این افراد هم تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اذعان به برخورد قاطع دستگاه قضائی با اراذل اوباش حمله‌کننده به بیمارستان پور سینا، اضافه کرد: یکی از مهاجمین در حین فرار از بیمارستان پورسینا با شلیک مأموران نیروی انتظامی متوقف و مابقی هم بازداشت شدند.

وی با تأکید بر حمایت دستگاه قضائی از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلان امنیت جامعه، افزود: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند، اعمال خواهیم کرد.

سقوط عجیب پژو ۲۰۰۸ از طبقه ۱۷ پارکینگ طبقاتی

رئیس ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران و اطلاع‌رسانی حادثه سقوط یک خودروی سواری از ارتفاع، ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۴۶ را به همراه یک تیم نجات به خیابان نوفل لوشاتو بعد از تقاطع حافظ اعزام کرد.

جلال جلیلی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۰۸ بدون سرنشین در ورودی اصلی یک ساختمان نیمه‌کاره ۱۷ طبقه با کاربری پارکینگ طبقاتی در حالی که متوقف بود به دلیل نامعلوم به حرکت در آمده و در یک طبقه پایین‌تر به صورت معلق و ناایمن متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی با برپایی کارگاه نجات و استفاده از تجهیزات بادی، هیدرولیکی و جرثقیل دستی مشغول عملیات شدند.

رئیس ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران در کمترین زمان ممکن توانستند خودروی معلق در بین طبقات را مهار کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص، خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به طبقه همکف انتقال دادند، این حادثه تلفات جانی نداشت و محل حادثه توسط آتش نشانان ایمن سازی و پس از ارائه تذکرات ایمنی خودروی سواری تحویل مالک شد.

فوت دلخراش مسافر اتوبوس در تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از فوت دلخراش مسافر بی آر تی در شب گذشته خبر داد.

احسان مؤمنی اظهار کرد: در مسیر ضلع جنوب میدان ونک داخل ایستگاه بی آر تی، مسافری در حین سوار شدن به اتوبوس بوده که به دلیل بسته شدن درب به بیرون سقوط می‌کند.

وی گفت: در این حال خودرو مذکور از روی نامبرده عبور و منجر به فوت وی می‌شود که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه سه پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محدوده حادثه به بررسی علل و عوامل آن پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از شهروندان خواست حین سوار و پیاده شدن به وسایل نقلیه عمومی حتماً از ایستادن کامل وسیله نقلیه مطمئن شده و راننده را در جریان اقدامی که می‌خواهند انجام دهند قرار بدهند و در دید و مسیر نگاه راننده قرار گرفته تا وی بتواند بهترین تصمیم را در جهت حرکت یا توقف بگیرد و همچنین از دویدن و سوار شدن‌های ناگهانی در وسایل نقلیه عمومی بپرهیزند.

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران " جکیگور"

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای " جکیگور" خبر داد.

محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی "مورتان" مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی " جکیگور" با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در کمین و محاصره مرزداران می‌دیدند و توان مقابله با آن‌ها را نداشتند از محل متواری شدند که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی حامل مواد مخدر از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاچاقچیان پس از پیاده شدن از خودرو با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر محل را ترک کرده و مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، ۴۰۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

نجات جوان ۳۵ ساله از درون آتش

جانشین انتظامی شهرستان " چرداول" از وقوع یک فقره آتش سوزی منزل و نجات جان فرد گرفتار شده در میان شعله‌های آتش در این شهرستان خبر داد.

نصیر قاسمی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی منزل در شهر " سرابله" بلافاصله عوامل پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی مأموران مشخص شد، حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی رخ داده و یکی از اعضای خانواده که جوانی ۳۵ ساله بوده در میان شعله‌های آتش و دود شدید گرفتار شده است.

این مقام انتظامی افزود: قبل از رسیدن نیروهای امدادی، افسر گشت کلانتری با از خود گذشتگی و تخریب شیشه‌های پنجره، وارد منزل شده و فرد گرفتار در آتش را از منزل خارج می‌کند و علت و عوامل این حادثه تحت بررسی است.

کد خبر 447406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.