بازی دلچسبی ارائه ندادیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به نظر من امروز دو ست بازی کردیم و توپ‌هایی که می‌زدیم از منطقه دو به امتیاز تبدیل نمی‌شد و این کار را مشکل کرده بود که مجبور شدیم در منطقه چهار بازی کنیم و در نهایت موفق نشدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا پیمان اکبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان، گفت: به تیم سپاهان تبریک می گویم بابت بازی خوبی که انجام دادند. به نظر من امروز دو ست بازی کردیم و توپ‌هایی که می‌زدیم از منطقه دو به امتیاز تبدیل نمی‌شد و این کار را مشکل کرده بود که مجبور شدیم در منطقه چهار بازی کنیم و در نهایت موفق نشدیم. بازی دلچسبی نبود زیرا می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و متأسفانه بازی چند نفر از بازیکنان در شرایط ایده‌آل نبود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و سالن‌های خالی از تماشاگر، میزبانی اهمیتی ندارد، خاطر نشان کرد: بازی هفته آینده سخت‌تر از بازی امروز خواهد بود که باید یک کار انتحاری بکنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه اضافه کرد: داوری خوب بود ممکن است اشتباه داشته باشند، اما باخت ما ربطی به نحوه داوری نداشت.

اکبری در خصوص نبودن مربی بدنساز تیم، تصریح کرد: تقریباً سه روز است که مربی بدنساز نداریم، اما مسابقه ربطی به حضور مربی بدنسازی ندارد اقدامات این مربی در تمرینات پیش از فصل مهم است. در مسابقات حفظ قدرت اهمیت دارد که به مرور زمان شرایط مدنظر را به دست خواهیم آورد.

کد خبر 447338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.