تیم شهرداری ارومیه را تحت تاثیر قرار دادیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: هر بازی که می‌گذرد روند عملکرد تیم بهتر می‌شود. امروز با یک بازی خوب تیم شهرداری ارومیه را تحت تاثیر قرار دادیم، اما آنها هم از پتانسیل خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه اظهار کرد: روند بازی راضی کننده بود، از شروع فصل که رقابت‌ها آغاز شد هفته پنجم را می‌گذرانیم. با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی دلخواه را انجام دهیم، نظم تیمی داشتیم و بازیکنان جنگنده و با تمرکز بازی کردند که این پیروزی را به آنها و هواداران تیم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: هر بازی که می‌گذرد روند عملکرد تیم بهتر می‌شود. امروز با یک بازی خوب شهرداری ارومیه را تحت تأثیر قرار دادیم، اما آنها هم از پتانسیل خوبی برخوردارند. از شروع مسابقه تا پایان ست دوم همه بیننده‌ها و افرادی که در سالن حضور داشتند از تماشای این دیدار راضی بودند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه شهرداری ارومیه نیروی خوبی دارد، خاطر نشان کرد: بازیکنان خوبی در این تیم هستند که هر کدام می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. از امتیاز میزبانی استفاده کردیم و با توجه به اینکه شهرداری ارومیه حریف مستقیم بود برای حفظ جایگاه نیاز به پیروزی داشتیم.

کد خبر 447337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.