عوار و آرسنال، معامله ای دو سر سود

آرسنال این روزها به سختی در تلاش است تا حسام عوار، هافبک میانی لئون را جذب کند، بازیکنی که می‌تواند مشکلات توپچی‌ها در میانه زمین را حل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سال‌ها پیش بود که جونینیو به عنوان کاپیتان تیم لیون موفق شد با این تیم به افتخارات بزرگی دست پیدا کند، بازیکن بزرگی که به عنوان یکی از برترین ضربه‌آزاد زنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. حالا تیم لیون یک هافبک با استعداد و توانمند دیگر در ترکیب خود دارد که البته به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده و ممکن است راهی لیگ برتر جزیره شود.

مدتی است که باشگاه آرسنال در تلاش است تا حسام عوار، هافبک فرانسوی لیون را به خدمت بگیرد. این بازیکن در تیم لئون عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی به دلیل کمبود بازیکن در برخی پست‌ها، چندین نقش مختلف را در ترکیب تیم لئون بر عهده گرفت. او نه تنها در ترکیب این تیم میانه میدان را مدیریت می‌کند، بلکه به دلیل توانمندی‌ها خود در فاز تهاجمی نیز شرکت کرده و تاکنون کمک زیادی در زمینه بازی‌سازی به هم تیمی‌های خود کرده است.

در تمجید از عملکرد عوار در لئون، پیش از این پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی او را بازیکن خارق‌العاده‌ای نامید. البته پپ و سران سیتیزن‌ها تنها مشتریان عوار نبوده‌اند و باشگاه‌های متعددی نظیر پاریس سن ژرمن، یوونتوس، لیورپول و رئال مادرید نیز پیش از این تمایل خود برای جذب این بازیکن را ابراز کرده اند.

عوار که تا سال ۲۰۲۳ با لئون قرارداد دارد، حالا بیش از هر زمانی به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده و احتمال دارد راهی آرسنال شود. آرتتا که تمایل زیادی به استفاده از ترکیب ۴-۳-۳ در تیمش دارد، می‌تواند با تکیه بر توانایی‌ها عوار او را به عنوان متصل کننده دفاع و حمله در میانه میدان به کار گیرد. البته توانایی عوار برای بازی در پست‌های مختلف میدان بالاست و به سبب همین مسئله، ممکن است او حتی به عنوان مهاجم دوم نیز در ترکیب آرسنال به بازی گرفته شود.

حضور در لئون و محدودیت‌های این تیم در پست‌های مختلف شاید سدی برای نمایش توانایی‌های عوار در پست مورد علاقه‌اش باشد، به همین دلیل است که او برای پیوستن به آرسنال چراغ مثبت نشان داده و می‌تواند با حضور در این تیم آزادی عمل بیشتری به دست آورد.

کد خبر 447226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.