جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان تعطیل شد

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از تعطیلی یک هفته‌ای جمعه بازار بعثت و خودروی اصفهان در تاریخ ۱۱ مهرماه سال‌جاری خبر داد.

مهدی ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز شهر اصفهان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: به دلیل حجم تردد و تجمع در جمعه بازار بعثت و نیز بازار خودروی اصفهان این دو بازار به اضافه پنج شنبه بازار بعثت به دلیل شرایط فعلی شهر تعطیل اعلام شد.

وی افزود: هر چند هشدارهای لازم به مردم اعلام شده و استفاده از ماسک الزامی است اما امکان کنترل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بازارها مقدور نیست و امکان انتقال ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد.

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل بهترین تصمیم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیلی موقت این بازار در تاریخ ۱۱ مهرماه است که در صورت ادامه وضعیت قرمز تعطیلی مجدداً تمدید و اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: البته بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل نیست و شهروندان می‌توانند از این بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنند.

ترکاشوند از فعال شدن و ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی (۳۵۵۳) ویژه بازارهای روز کوثر در سراسر شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر بازارهای روز کوثر تمامی مایحتاج شهروندان را تأمین می‌کنند.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف جهت خرید مایحتاج خانواده از این بازارها خرید کنند.

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: ضدعفونی بازارهای روز کوثر مرتب انجام می‌شود و نیز عرضه و توزیع محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار تحت نظارت ناظران و بازرسان به شهروندان و فروشندگان سطح شهر ارائه می‌شود.

کد خبر 447222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حسین CA ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    اطراف جمعه بازارپارک ندارد سرگرمی