ذوب آهن را به روزهای خوب بازگردانیم

پانصد و شصت و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تو میتونی تو میتونی، تو میدونی که میتونی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مطلبی در مورد محرم نویدکیا دارد. نویدکیا شاید مربی کم تجربه‌ای باشد، اما او در دوران بازی جز بهترین و فنی‌ترین فوتبالیست‌های شاغل در لیگ ایران بود و از هوش و محبوبیت بالایی میان هواداران سپاهان برخوردار است. این فاکتورها نشان می‌دهد محرم علی‌رغم کار مشکلی که در سپاهان دارد، می‌تواند دست به کارهای بزرگی زده و نور امید را در دل طرفداران سپاهان برای کسب موفقیت‌های بزرگ در لیگ بیستم روشن کند.

"ستارگان و این منابع بزرگ درآمد" تیتر دیگری از این رسانه است که به هزینه‌ها و درآمد فوتبال ایران پرداخته است. در این مطلب آمده فوتبال مدرن یک تجارت بسیار بزرگ است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن سود می‌برند و گذران زندگی می‌کنند. در این میان بدون تردید بزرگترین برندگان این تجارت، صاحبان اصلی آن، یعنی فوتبالیست‌ها هستند. ستاره‌های فوتبال اما غیر از رایج‌ترین نوع درآمد یعنی قراردادی که با باشگاه‌ها می‌بندند، درآمدهای جانبی دیگری هم دارند؛ ارقامی که گاهی اگر جمع بسته شوند، حتی ممکن است از دستمزد پرداختی باشگاه بالا بزند! شیوه‌های درآمدزایی ستاره‌های فوتبال در جهان متنوع است و برخی از آنها اصلاً در ایران شناخته‌شده نیست.

"باید ذوب آهن را به روزهای خوب بازگردانیم" اشاره به صحبت‌های علی شجاعی، سرپرست ذوب آهن دارد. سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفته امیدوارم بتوانیم با کوشش فراوان و همچنین کمک و همدلی یکدیگر ذوب‌آهن را به روزهای خوب و جایگاه واقعی آن برگردانیم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 446865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.