بزرگترین چالش دوران مربیگری پپ فرارسیده

شکست تحقیرآمیز منچسترسیتی در برابر لسترسیتی تنها یک معنی داشت؛ پپ وارد برهه زمانی سختی شده و شاید بزرگترین چالش دوران سرمربیگری خود را تجربه می کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، شکست تعجب‌آمیز و البته آمیخته با تحقیر منچسترسیتی دربرابر لسترسیتی یکی از عجیب‌ترین نتایجی بود که در رقابت‌های فوتبال اروپا در روزهای اخیر رقم خورد. این اولین بار بود که تیم پپ گوادریولا در یک بازی پنج گل دریافت می‌کند و همین مسئله نشان می‌دهد که زنگ خطر برای پپ به صدا در آمده.

گری نویل، ستاره سال‌های دور منچستریونایتد و کارشناس فوتبال در تازه‌ترین صحبت‌های خود درباره شرایط وی گفت: منچسترسیتی در بیست و پنج دقیقه ابتدایی مسابقه عملکرد خوبی داشت، اما در ادامه لسترسیتی موفق شد جریان بازی را تغییر دهد و همین مسئله بر روی عملکرد این تیم تأثیر گذاشت و به نوعی از نظر ذهنی روی آنها اثر منفی گذاشت. وی ادامه داد: زخم‌هایی که از سال گذشته بر پیکر منچستر بوده حالا دوباره ظاهر شده است. مشکلاتی که این باشگاه فصل گذشته داشت دوباره بازگشته‌اند و پپ باید فکری به حال این شرایط کند. چندین بازیکن اشتباهات ساده و تکراری انجام می‌دهند که این مسئله باید برطرف شود، پپ می‌خواهد از عملکرد بازیکنانش دفاع کند، اما فکر می‌کنم آنها اصلاً عملکرد قابل دفاعی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: از هر لحاظ که به کیفیت بازیکنان تدافعی منچسترسیتی نگاه کنید می‌بینید که اصلاً وضعیت خوبی ندارند. پپ باید هر چه سریع‌تر با به خدمت گرفتن یک مدافع تازه شرایط را بهبود ببخشد و وضعیت دفاع تیمش را به طور کلی دگرگون کند. او این مسئله را به عنوان یک چالش جدی در نظر می‌گیرد و من مطمئنم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کنونی تیمش خواهد کرد.

نویل در خصوص اعتماد سران باشگاه منچسترسیتی به پپ گفت: گورادیولا همیشه توانمندی‌هایش را ثابت کرده و همه می دانم که او کیفیت بالایی دارد. باشگاه و مدیران تیم به طور کلی از او حمایت می‌کنند و این مسئله می‌تواند برای سرمربی این تیم دلگرمی باشد تا مشکلات را حل کند. اما پپ باید در نظر داشته باشد که باشگاه‌های دیگر از جمله لیورپول خود را کاملاً برای فصل جدید آماده کرده‌اند و همین مسئله ثابت می‌کند که پپ زمان زیادی برای رفع مشکلات ندارد.

سرمربی سابق تیم والنسیا و کارشناس برنامه تلویزیونی اسکای اسپورت در پایان گفت: پپ حتی سایه‌ای از فصل گذشته هم نیست. در طول سال‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و شرایط بسیار خوبی داشته‌اند که باعث شده انتظارات و توقعات از این تیم بالا برود. همه این اتفاقات دست به دست هم می‌دهند تا انتظار داشته باشیم که پپ هر چه سریع‌تر مشکلات تیمش را حل کند.

کد خبر 446786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.