آزادی ۲۴ زندانی محکوم زندان مرکزی اصفهان

محمود ضیایی فرد از آزادی ۲۴ زندانی رسوبی در زندان مرکزی اصفهان به علت بدهی توسط یک خیر گمنام اصفهانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، محمود ضیایی فرد از آزادی ۲۴ زندانی رسوبی در زندان مرکزی اصفهان به علت بدهی خبر داد.

ضیایی فرد، تصریح کرد: این خیر گمنام اصفهانی با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در وجه خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) زمینه بازگشت ۲۴ زندانی که مدت‌ها به دلیل رد مال و بدهی جرایم عمد در زندان تحمل کیفر می‌نمودند را رقم زد.

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و شیوع بیماری کرونا در استان از خیرین و مردم خواست تا نذورات خود را به آزادی زندانیان و کمک به خانواده‌های آنان قرار دهند.

توزیع ۵۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر برای فرزندان زندانیان استان اصفهان

همچنین روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از توزیع ۵۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر به فرزندان زندانیان نیازمند استان خبر داد.

وطنی مدیر عامل خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) زندان‌های استان با اعلام این خبر، اظهار کرد: با مصوبه هیئت مدیره خیریه و کمک و مشارکت گروهی از خیرین ۵۰۰ بسته آموزشی شامل لوازم التحریر مورد نیاز فرزندان زندانیان تهیه و به آنها اهدا شد.

وی گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جهت این تعداد سبد کالا به صورت تخفیفی و مشارکتی هزینه شده است.

وطنی با اشاره به اینکه برای تهیه این بسته‌ها قطعاً مبلغ بیشتری مورد نیاز بوده تصریح کرد: فروشندگان هم در خرید این بسته‌ها سهیم شده و مبلغی بالغ بر حدود ۲۰۰ میلیون ریال تخفیف قائل شدند.

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم از خیرین و مردم خواست تا بخشی از نذورات خود را به زندانیان و خانواده‌های آنان اختصاص دهند.

کد خبر 446744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.