پایان خاموشی‌ها در پارک‌های محله‌ای منطقه یک بندرعباس

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: مشکلات روشنایی تمامی پارک‌های محله‌ای و میدان‌های منطقه یک به زودی رفع خواهد شد.

پطرس ترابی در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه خاموشی پارک‌ها باعث می‌شود تا شهروندان نتوانند به درستی از این فضاها استفاده کنند، اظهار کرد: به دنبال رفع خاموشی پارک‌های محلی و میدان‌ها هستیم تا محیطی مناسب برای استفاده خانواده‌ها فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه گاهی کابل‌ها و تجهیزات روشنایی پارک‌ها سرقت شده و همین امر یکی از دلایلی است که باعث خاموشی‌ها در پارک‌ها می‌شود، تصریح کرد: با توجه به استفاده گسترده مردم از پارک‌ها و با هدف حفظ شادابی شهر و رفع مشکلات روشنایی، رفع خاموشی بوستان‌ها از نیازهای ضروری شهری محسوب می‌شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند، خاطرنشان کرد: در زمینه حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز نیاز به همکاری و تعامل بیشتر شهروندان وجود دارد تا بتوانیم خدمات رسانی به آنها را افزایش و باعث جلب رضایت شهروندان شویم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی شهر بندرعباس، شهروندان شب‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خود در پارک‌ها می‌روند، یادآور شد: روشنایی پارک‌ها باعث ایجاد امنیت بیشتر برای استفاده خانواده و فرزندان آنها خواهد شد.

ترابی فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده شهروندان را از وظایف اصلی شهرداری برشمرد و گفت: همه پارک‌ها و میادین محدوده منطقه یک در حال بهسازی روشنایی است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: روشنایی میدان‌های دفاع مقدس، جهله، صادقیه، پارک‌های شهدا، بانوان، قائم، دولت، غدیر، ولایت و سایر فضاهای سبز بهسازی و در حال انجام است که طبق برنامه زمانبندی شده انجام خواهد شد.

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: وجود روشنایی مناسب در پارک‌ها باعث می‌شود شهروندان با امنیت خاطر بیشتر بتوانند از این فضاها استفاده کنند و از سوی دیگر روشنایی پارک‌ها باعث شادابی و نشاط سر زندگی بیشتر شهر خواهد بود.

کد خبر 446690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.