گلپایگانی: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز آبروی نظام است

رئیس دفترمقام معظم رهبری با اشاره به اقدامات و دستاوردهای گسترده ستاد اجرایی به ویژه در ایام کرونا گفت: ستاد اجرایی فرمان امام، امروز آبروی نظام است و حضور این ستاد و بنیاد برکتش در مناطق محروم حقا و انصافا موجب ایجاد برکت در این مناطق بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم افتتاح ۱۵۰ مدرسه جدید در ۲۲ استان کشور، گفت: خدا قوت می‌گویم به مجموعه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آقای مخبر که امروز دیدم بعد از گذراندن دوران نقاهت بیماری سخت کرونا پرانرژی‌تر از قبل در میدان حاضر شده‌اند و خوشحالم که می‌بینم ویروس کرونا هم نتوانسته در عزم ایشان خدشه‌ای وارد کند و مثل قبل پرتوان در خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم فعال هستند.

وی افزود: مردم ایران در ماجرای کرونا و راه‌اندازی موج همدلی و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا شاهکار کردند و چشم دنیا را به خود خیره کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدامات و دستاوردهای گسترده ستاد اجرایی به ویژه در ایام کرونا خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام، امروز آبروی نظام است و حضور این ستاد و بنیاد برکتش در مناطق محروم حقاً و انصافاً موجب ایجاد برکت در این مناطق بوده است.

گلپایگانی ادامه داد: ساخت مدرسه و کمک به پرورش نسل آینده، نیاز امروز کشور و اولویت اول شماست، استعدادهای درخشان فراوانی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم داریم و هرقدر در این خصوص خدمت کنید و سرمایه و زمان و توجه بگذارید ارزشمند است و جای کار دارد.

کد خبر 446624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالجلیل عطایی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام حاجی آقا امیدوارم در کارهات پیروز بوده باشی من یه مسافر کش هستم خانواده چهار نفر ه هستم الان هیچ کاری یه دختر دم بخت دارم میداوارم دست منو بگیرید شما دولت مردان را بخدا می‌ سفارم