شورای سیاستگذاری شبکه ملی رشد تشکیل می‌شود

شورای سیاستگذاری شبکه ملی رشد با هدف ارتقای کیفی فعالیت ها و برنامه های شبکه رشد به ریاست حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تشکیل می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تشکیل شورای سیاست گذاری شبکه ملی رشد در هشتمین جلسه شورای مدیران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مصوب شد.

بر اساس دستور جلسه شورای مدیران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ گزارش جامعی از شبکه ملی رشد و معرفی این شبکه از منظر اسناد بالادستی، چیستی و چرایی شکل‌گیری این شبکه از ابتدا تا کنون، مأموریت‌ها و مخاطبان توسط دفتر انتشارات و فناوری آموزشی ارائه شد. بخش‌های مختلف شبکه ملی رشد در بستر مجازی نیز برای حاضرین مرور شد.

حسن ملکی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نسبت به احیای شبکه ملی رشد با تاکید بر توسعه هرچه بیشتر این شبکه در پوشش حداکثری مخاطبان اعم از دانش آموزان، معلمان و اولیای تربیتی و تشکیل شورای سیاستگذاری رشد با رویکرد برنامه‌ریزی توسعه‌ای در محتوای شبکه رشد تاکید کرد.

وی افزود: مهمترین وظیفه این شورا آسیب شناسی و ارائه برنامه‌های راهبردی است.

شورای سیاستگذاری شبکه ملی رشد به زودی به ریاست ملکی و به منظور ارتقای کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه رشد آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 446404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.