پدرو: رم را به تیم برنده تبدیل می‌کنم

بازیکن سابق تیم‌های بارسلونا و چلسی که به تازگی به تیم رم پیوسته امیدوار است تا بتواند با این تیم به موفقیت برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، در بازه نقل و انتقالاتی جاری، باشگاه رم اقدام به خرید وینگر اسپانیایی چلسی یعنی پدرو کرد. این بازیکن درنهایت به باشگاه رم پیوست و حالا انگیزه‌های زیادی برای دوران حضورش در ایتالیا دارد.

پدرو در رابطه با شرایط فعلی باشگاه رم گفته: نباید با اندیشه کسب مقام چهارمی وارد مسابقات شویم چرا که در این صورت در پایان فصل جایگاه هفتم را کسب می‌کنیم. همیشه به کسب پیروزی تمایل دارم و اگر در تمرینات شکست بخورم عصبی می‌شوم.

وی افزود: فکر می‌کنم که می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم و در رقابت‌های حذفی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم اما این دستاوردها به‌هیچ‌وجه ساده نیستند.

پدرو در رابطه با دلیل انتخاب کردن باشگاه رم به‌عنوان مقصد خود اظهار کرد: در اینجا حضور بازیکنانی همچون میختاریان و ادین ژکو وزنه مهمی محسوب می‌شود و حضور این بازیکنان یکی از دلایل آمدن من به رم است. این دو نفر بازیکنان برجسته‌ای هستند و دوست داریم با تمام تلاش دوباره به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم.

وینگر سابق بارسلونا در پایان در رابطه با هدف غایی جالوروسی برای این فصل گفت: قطعاً کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چیزی است که به آن فکر می‌کنیم و باور دارم که با توجه به نفرات تیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما مسئله این است که برای کسب سهمیه نباید باید تمام تیم ذهنیت خوبی داشته باشند.

کد خبر 446376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.