دستگیری قاچاقچیان خاک ایران

دستگیری قاچاقچیان خاک ایران، علت سقوط هواپیما در نظر آباد، دستگیری قاتل جوان رودانی در کمتر از شش ساعت، مرگ تلخ یک نوجوان در استخر متروکه گرمدره، دستگیری دالتون‌های بی‌رحم ایذه، دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در قزوین را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهار نفر از عوامل قاچاق خاک‌های معدنی اراضی ملی شهرستان جیرفت به چنگ قانون افتادند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی جنوب کرمان با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر خاک برداری و برداشت خاک از اراضی ملی" تیتون بخش جبالبارز شمالی" شهرستان جیرفت، افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت و با حکم قضائی و همکاری کلانتری محمد آباد دو دستگاه خودروی باری توقیف شد و چهار متخلف در این زمینه دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

میرافضلی با بیان این که برداشت خاک از اراضی ملی خلاف قانون است، افزود: متخلفان شبانه با ترفندهای خاص به صورت غیرقانونی به جمع آوری خاک از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی مبادرت و سپس از استان کرمان خارج می‌کردند، پرونده این متخلفان تحویل مراجع قضائی شد.

علت سقوط هواپیما در نظر آباد کرج اعلام شد

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز در تشریح ماجرای سقوط هواپیما، گفت: خلبان این هواپیمای آموزشی تک موتوره که به همراه کارآموز خود در حال برخاستن از باند فرودگاه بود به دلیل اشتباه محاسباتی به تپه مجاور فرودگاه آزادی نظرآباد برخورد کرد.

محمدرضا فلاح‌نژاد ادامه داد: این هواپیما هنگام برخاستن در مجاورت فرودگاه آزادی نظرآباد که در روستای صالحیه است به تپه برخورد کرده است و بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی سرنشینان این هواپیمای آموزشی مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه آموزشی آزادی نظرآباد در زمینه اجاره هواپیماهای تفریحی است که محدوده پرواز هواپیماهای این فرودگاه استان البرز بوده و در برخی از موارد به سمت استان گیلان و سایر استان‌ها نیز می‌روند.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز اظهار کرد: در پی سقوط این هواپیمای تک موتوره در فرودگاه احمدآباد نظرآباد به اورژانس البرز اعلام شد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شدند و برای انتقال هرچه سریع‌تر مصدومین با توجه به شدت جراحات وارده دو مصدوم این حادثه توسط بالگرد به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند.

همچنین کاپیتان افشین‌کیا، مدیر فرودگاه آزادی نیز با اشاره به وقوع حادثه برای یکی از هواپیماهای آموزشی این فرودگاه و مصدوم شدن دو سرنشین، گفت: حال هیچ کدام از دو مصدوم این حادثه وخیم نیست. این پرواز به صورت آموزشی و با یک هواپیمای دو سرنشینه حامل معلم خلبان و دانشجو در حال انجام بود.

دستگیری قاتل جوان رودانی در کمتر از شش ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از وقوع نزاع خیابانی منجر به قتل و دستگیری قاتل ۲۵ ساله کمتر از شش ساعت پس از وقوع در این شهرستان خبر داد.

رمضان شهریاری درباره وقوع نزاع خیابانی منجر به قتل و دستگیری قاتل ۲۵ ساله، اظهار کرد: خبر نزاع و درگیری با چاقو بین دو نفر در حوزه استحفاظی شهرستان رودان به مرکز ۱۱۰ اعلام که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد فردی ۵۱ ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو و جسم تیز و برنده به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده، فوت کرده است.

فرمانده انتظامی رودان تصریح کرد: در ادامه این عملیات افسران مجرب شهرستان رودان قاتل را که جوانی ۲۵ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی و در عملیات ضربتی و منسجم پلیسی دستگیر کردند.

مرگ تلخ یک نوجوان در استخر متروکه گرمدره

رئیس پایگاه اورژانس امیر آباد گرمدره گفت: پسر ۱۲ ساله‌ای در یک استخر متروکه واقع در منطقه امیر آباد گرمدره غرق شد.

وی ادامه داد: جسد این نوجوان پس از سه ساعت تلاش نیروهای آتش نشانی گرمدره از آب بیرون کشیده شد و تحویل نیروهای اورژانس شد، مراحل قانونی بررسی این حادثه در حال انجام است.

دستگیری دالتون‌های بی رحم ایذه

هفت نفر از عاملان تیراندازی در ایذه که به دالتون‌ها معروف بودند دستگیر شدند و فرمانده انتظامی ایذه در این زمینه گفت: هفت نفر از عاملان تیراندازی روزهای اخیر در محله " گنجشگیر ایذه" دستگیر شدند.

حجت سفیدپوست، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی و سرقت به عنف و عادی و همچنین ایجاد ناامنی توسط تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای این افراد با یک عملیات غافلگیرانه متهم اصلی به همراه شش نفر از همدستان وی که همگی دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایذه تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی وینچستر به کار رفته در تیراندازی‌ها از نامبردگان کشف و ضبط شد.

وی گفت: نیروی انتظامی ایذه خادم مردم این شهرستان است و با هرگونه ایجاد ناامنی و هنجارشکنی توسط اراذل و اوباش قاطعانه برخورد می‌کند.

دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در قزوین

رئیس پلیس راه آهن شمال کشور از دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در محور ریلی قزوین- کهندژ حوالی محدوده شهری شریفیه و بیدستان خبر داد.

فریبرز مردانی افزود: در پی اعلام متصدیان پانل ایستگاه راه آهن قزوین مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با سنگ پرانی به قطارهای عبوری اقدام به شکستن چند جام شیشه‌های دیزل و واگن قطارهای عبوری می‌کنند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار مأموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ادامه این روند مخاطرات جانی و مالی برای مسافران داخل قطار، راه آهن و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت مسافران داخل قطار شده بود، اظهار کرد: مأموران پلیس راه‌آهن قزوین با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس در کیلومتر ۱۳۱ تا ۱۳۴ محور ریلی قزوین- کهندژ محدوده شهری شریفیه و بیدستان موفق به شناسایی و دستگیری شش نفر از عاملان سنگ پرانی شدند.

رئیس پلیس راه آهن شمال کشور با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با سنگ پرانی، ایجاد رعب و وحشت و ایجاد مخاطرات جانی و مالی برای مسافران، نظم عمومی را برهم بزنند مورد پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 446273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.