له شدن مرد کرجی زیر قطار متروی تهران-کرج

مفقود شدن زن جوان در ارتفاعات بابا موسی بجنورد، قاچاق دوهزار مرغ زنده در همدان، حادثه وحشتناک در جاده چالوس، مرگ تلخ یک خانواده در دریای خزر، دستگیری زوج قاتل در زاهدان، له شدن مرد کرجی زیر قطار متروی تهران-کرج و سقوط مرگبار مرد تهرانی در دره سولقان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با تلاش تیم کوهستان و واکنش سریع جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، زن مفقود شده در ارتفاعات کوه بابا موسی پس از یک عملیات سخت پیدا شد.

ابوالفضل محبان اظهار کرد: در پی تماسی مبنی بر مفقود شدن فردی در ارتفاعات کوه بابا موسی با مرکز عملیات امداد و نجات هلال احمر استان هماهنگی شد و پس از انجام محاسبات موقعیت‌یابی دو تیم واکنش سریع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان و تیم کوهستان شهرستان بجنورد به منطقه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: این خانم پس از جدا شدن از دوستان خود در ارتفاعات باباموسی به علت تاریکی هوا مسیر حرکت را گم کرده و دوستانش پس از تلاش‌های ناموفق برای یافت وی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر استان تماس می‌گیرند.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با ورود به منطقه از دو جهت مختلف توانستند طی عملیاتی یک ساعته این خانم را سالم پیدا کرده و به پایین کوه منتقل کنند. ارتفاعات بابا موسی در مجاورت شهر بجنورد همه روز شاهد حضور تعداد کثیری از شهروندان بجنوردی برای کوهپیمایی است.

قاچاق دو هزار مرغ زنده در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی در حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مرغ‌های کشف شده به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهار تحویل داده شد تا در شبکه قانونی توزیع شود.

حادثه وحشتناک در جاده چالوس

یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده چالوس روستای کندر به داخل دره به عمق پنجاه متر سقوط کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در این حادثه راننده خودرو که مردی ۵۰ ساله بود فوت کرد و با اعزام اکیپ‌های نجات متوفی پس از رهاسازی از محل منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

مرگ تلخ یک خانواده در دریای خزر

سه نفر از اعضای یک خانواده در سواحل دریای خزر در بخش حویق تالش غرق شدند. فرمانده انتظامی تالش در این زمینه گفت: این خانواده که به منطقه شنا ممنوع رفته بودند به دلیل نداشتن تسلط و مهارت کافی در شنا غرق شدند.

تیم غریق نجات، مصدومان را از آب خارج کرد که مصدوم هفت ساله در محل حادثه فوت کرد. مأموران اورژانس مصدومان ۳۳ و ۴۰ ساله را به بیمارستان منتقل کردند که این افراد هم در بیمارستان فوت کردند.

دستگیری زوج قاتل در زاهدان

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان مخفیگاه زوج جوانی که در خرداد ماه سال جاری در شهرستان چابهار اقدام به قتل پیرمردی ۶۷ ساله کرده و با سرقت کارت‌های بانکی و خودروی وی متواری شده بودند در شهرستان زاهدان شناسایی و متهمان پس از ۱۰۰ روز فرار دستگیر شده و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این زوج قاتل انگیزه خود را از قتل این پیرمرد وجود یک سری اختلافات مالی عنوان کرده‌اند.

له شدن مرد کرجی زیر قطار متروی تهران-کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مترو با فردی در دکل ۱۰۴۸ ایستگاه‌های بین گرمدره و اتمسفر، بلافاصله مأموران کلانتری ۳۴ گرمدره به محل مورد نظر اعزام شدند.

محمد معظمی گودرزی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که فردی ۳۷ ساله قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه‌های گرمدره و اتمسفر را داشته که با قطار برخورد کرده و به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس فوت این مرد تأیید و در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی در امور می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

سقوط مرگبار مرد تهرانی در دره سولقان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از سقوط خودروی سواری پژو به داخل دره سولقان و فوت راننده آن خبر داد.

احسان مؤمنی اظهار کرد: سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو به داخل دره‌ای در مسیر جاده سولقان بعد از روستای سولقان به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله با دریافت خبر تیم کارشناسی منطقه پنج پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و به دست آمد، راننده خودرو که مردی ۵۰ ساله است در دم فوت کرده است.

وی گفت: با حضور تیم اورژانس در محل و تأیید فوت راننده پژو جسد وی به بالای جاده انتقال یافت و کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کردند.

مؤمنی اضافه کرد: علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی و دقت کافی داشتن هنگام ورود به پیچ‌ها باز هم شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر و جاده‌ها هستیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از رانندگان خودروها خواست هنگام رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و گفت: چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی نکنند، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 446070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.