کوچ تئاتر به وی‌اودی‌ها

یک کارگردان تئاتر گفت: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، اجراهای گروهی مناسبتی آماده شده تا در فضای مجازی و وی‌اودی‌ها پخش خواهد شد.

اسماعیل موحدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد نحوه فعالیت خود در شرایط کرونایی گفت: کاری که اکنون به صورت گروهی انجام می‌دهیم، اجرای گونه‌های مختلفی از هنرهای نمایشی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان اصفهان امکان اجرای زنده نداریم؛ درنتیجه آن‌ها را ضبط تصویری کرده و در مناسبت‌ها و روزهای خاص در فضای مجازی و در قالب VOD پخش می‌کنیم.

وی با اشاره به موضوع‌هایی که در این گونه‌های هنری وجود دارد، افزود: موارد متفاوتی در این اجرا وجود دارد؛ در مورد واقعه کربلا، دفاع مقدس، بزرگداشت مولانا و مناسبت‌های دیگر آیتم‌هایی آماده کرده‌ایم و در زمان خاص خود منتشر خواهیم کرد.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: بیان موضوع‌های آزاد اجتماعی که درگیر آن‌ها هستیم و دغدغه بسیاری از مردم است، مورد توجه ماست؛ این موارد یا به صورت پرفورمنس ضبط می‌شوند یا به صورت قطعه نمایشی یا تک گویی که تا حدودی نمایانگر موضوعاتی است که مردم با آن‌ها روبرو هستند.

موحدی خاطرنشان کرد: شب گذشته (سه شنبه یکم مهر) ساعت ۹، اولین قسمت از کارهایی که آماده شده در فضای مجازی پخش خواهد شد. با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس موضوع قسمتی که امشب پخش خواهد شد دفاع مقدس است.

کد خبر 445817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.