پیام تبریک شهردار اصفهان به مناسبت روز ملی ارمنستان

شهردار اصفهان در پیامی به شهردار ایروان روز ملی ارمنستان را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، در متن پیام «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان به «هایک ماروتیان» شهردار ایروان آمده است:

«از طرف خود و همه شهروندان، گرم‌ترین سلام‌ها و درودها را به شما، همکاران گرامی و همه شهروندان شهر زیبا و خواهرخوانده ایروان، ابراز می‌کنم و فرارسیدن روز استقلال ارمنستان را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

تلاش مضاعف مسئولان دو شهر برای شناسایی، رفع موانع و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود خواهرخواندگی و وجود پیوندهای عمیق فرهنگی و تاریخ میان دو شهر خواهرخوانده اصفهان و ایروان، گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم آوردن رفاه بیشتر برای شهروندان دو شهر و گسترش همکاری‌ها میان دو شهر است.

در این راستا، شهرداری اصفهان در نظر دارد تحت ابتکار «شهروند دیپلمات» به شناسایی تسهیلگران شهروندی از جمله تجار، اساتید، دانشجویان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، ایرانیان خارج از کشور و غیره بپردازد که دارای بسترها و کانال‌های مناسب برای معرفی و تقویت جایگاه، برند و ظرفیت‌های اصفهان در شهرهای خواهرخوانده و کشورهایشان هستند تا بتوانند در قوت بخشیدن به ارتباطات فرهنگی، هنری، اقتصادی و علمی طرفین به کنشگری بپردازند.

این ابتکار با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه، کنسرسیوم همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه‌ها و شهرک علمی تحقیقاتی، اتاق بازرگانی اصفهان و همراهی شهرهای خواهرخوانده اصفهان در دستور کار قرار دارد.

دیگر بار ارادت ویژه خود را ابراز نموده و بهترین‌ها را برای شما آرزومندیم.»

کد خبر 445750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.