روز بدون خودرو در گرگان/ رایگان شدن هزینه اتوبوس در قزوین

در این بسته خبری از کاشت یکصد نهال ویتکس و انجیر معابد در پیاده رو بلوار ساحلی خرمشهر تا تنفیذ حکم انتصاب شهردار فردیس و کرایه رایگان اتوبوس‌های شهر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ویژه برنامه روز بدون خودرو در گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ روز سه‌شنبه اول مهرماه تردد وسایل نقلیه در خیابان امام خمینی (ره) گرگان ممنوع خواهد بود و در طول این مسیر شهرداری گرگان برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

بهره‌برداری از دو پل شهری خرم‌آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد از بهره‌برداری پل اناری و پل آیت‌الله کمالوند این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

کاشت یکصد نهال ویتکس و انجیر معابد در پیاده رو بلوار ساحلی خرمشهر

یکصد نهال ویتکس و انجیر معابد در باغچه‌های تعبیه شده در پیاده رو بلوار ساحلی امام (ره) خرمشهر توسط سازمان فضای سبز شهرداری کاشته شد، این پیاده رو جدیدالاحداث که در حاشیه رودخانه کارون واقع شده است، اخیراً احداث و اکنون فضای سبز آن با کاشت نهال اجرا شد.

کرایه اتوبوس‌های شهر قزوین اول مهر رایگان است

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از اول مهرماه امسال کرایه اتوبوس‌های این شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، بازگشایی نمادین مدارس و روز جهانی بدون خودرو، رایگان است.

تاکسیرانان بوشهری زیر بار شرایط نوسازی نرفتند

حسن شجاعی پور، رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر گفت: با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ به عنوان خودرو جایگزین پیشنهاد شد که رانندگان تاکسی به دلیل آنچه که بالا بودن هزینه استهلاک و قیمت این خودروها می‌دانند تاکنون حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند.

پروژه زهکشی امیرده شهر پل سفید

عملیات پروژه زهکشی منطقه رانشی و لغزشی امیرده شهر پل سفید آغاز شد.

بازدید از پروژه مترو اسلامشهر

شهردار و هیئت رئیسه شورای شهر اسلامشهر از پروژه مترو اسلامشهر NATM و TBM بازدید کردند، در این بازدید گزارشی از روند عملیات اجرایی پروژه به اعضای هیأت رئیسه شورا و معاونان و مدیران شهرداری ارائه شد.

پروژه سبزه میدان زنجان نیازمند اعتبار است

حبیب‌الله ملایی‌یگانه، شهردار زنجان گفت: برای تکمیل پروژه بزرگ سبزه‌میدان، نیاز به تأمین ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار داریم.

تنفیذ حکم انتصاب شهردار فردیس

رحمانی فضلی، وزیر کشور حکم انتصاب مصطفی سعیدی سیرائی، شهردار جدید فردیس را امضا کرد.

کد خبر 445571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.