شهروندان اصفهانی چقدر از سامانه اصفهان نما استقبال کرده‌اند؟

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: با راه‌اندازی سامانه اصفهان نما در مناطق شش، هفت، هشت و ۱۲ شهروندان می‌توانند درخواست صدور گواهی‌های پروانه، پایان‌کار، پایان سفت‌کاری و درخواست پاسخ به استعلام ادارات را از طریق این درگاه و بدون حضور در مناطق صرفاً از طریق فضای مجازی ارائه کنند.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه همشهریان به مناطق ۱۵ گانه و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تأکید شهردار اصفهان مبنی بر انجام اقداماتی با هدف پرهیز از رفت و آمد غیرضروری در سطح شهر، سال گذشته معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان وبسایت اصفهان نما به آدرس WWW.MY.ISFAHAN.IR را راه اندازی کرد.

وی افزود: با عملیاتی‌سازی این سامانه عملاً بسترهای لازم برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان فراهم شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند خدمات شهرسازی، پاسخ استعلامات بانک، دفترخانه، ادارات، پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه، اطلاع از آرا ماده صد، تمامی نقشه‌ها را در مناطق ۱۵ گانه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه در مناطق شش، هفت، هشت و ۱۲ شهرداری تمامی شهروندان می‌توانند درخواست گواهی‌های پروانه، پایان‌کار، پایان سفت‌کاری و درخواست پاسخ به استعلام ادارات را از طریق این درگاه و بدون حضور در مناطق صرفاً از طریق فضای مجازی ارائه کنند.

حسینی‌نیا گفت: تمامی مهندسان طراح و ناظر شهر اصفهان می‌توانند با مراجعه به این درگاه الکترونیکی علاوه بر استفاده از خدمات قبلی سایت همچون کسر سهمیه، تمامی گزارشات و تاییدات خود مانند گزارشات مرحله‌ای ایستایی، گزارش تخلفات ساختمانی و تمامی تاییدات پایان کار و پایان سفت کاری را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شهرداری ارسال کنند.

به گزارش ایمنا، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گزارشی از استعلام‌های صادره از طریق شهروند سپاری به شرح جدول زیر جهت اطلاع شهروندان ارائه کرد.

استعلام‌های صادره از طریق شهروند سپاری تا تاریخ ۹۹/۶/۱۸

مجموع

گواهی نقل و انتقال شهروند سپاری

استعلام بانک شهروند سپاری

نوع گواهی

تعداد

تعداد

تعداد

منطقه

۲۰۱

۸۹

۱۱۲

۱

۱۲۴

۴۰

۸۴

۲

۲۲۱

۱۱۷

۱۰۴

۳

۳۰۴

۱۴۴

۱۶۰

۴

۳۲۶

۱۲۸

۱۹۸

۵

۳۰۱

۱۱۰

۱۹۱

۶

۶۱۷

۳۵۳

۲۶۴

۷

۵۷۳

۳۰۶

۲۶۷

۸

۴۲

۲۱

۲۱

۹

۳۱۴

۱۵۸

۱۵۶

۱۰

۳۳

۴

۲۹

۱۱

۶۸۰

۲۲۸

۴۵۲

۱۲

۳۵۰

۱۷۷

۱۷۳

۱۳

۷۲

۴۰

۳۲

۱۴

۳۶

۷

۲۹

۱۵

۴۱۹۴

۱۹۲۲

۲۲۷۲

مجموع

کد خبر 445468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.