حکم هفت میلیاردی قاچاقچیان پارچه در تعزیرات اصفهان

جریمه ۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری، حکم هفت میلیاردی قاچاقچیان پارچه در تعزیرات اصفهان، کشف و ضبط محموله ضدعفونی کننده تقلبی در قم، جریمه ۸ میلیاردی محتکر خودرو در کرمانشاه و محکومیت ۴.۴ میلیاردی قاچاقچی سوخت در قزوین از اخبار امروز سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدرضا عمرون، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در محور حوزه استحفاظی شهر آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در تردد بود توسط مأموران انتظامی متوقف و پس از بازرسی کالاهای قاچاق شامل انواع البسه، کفش، پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مانیتور و لپ تاپ کشف و توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری افزود: پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان ارسال و پس از رسیدگی متهمین به دلیل علم و اطلاع از حمل کالای قاچاق و عدم ارائه مدارک گمرکی به ضبط کالا و پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حکم هفت میلیاردی قاچاقچیان پارچه در تعزیرات اصفهان

غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، اظهار کرد: پرونده کشف مقادیر زیادی پارچه قاچاق که توسط مأمورین از چند دستگاه سواری و وانت کشف شده بود، به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، حکم به ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت صادر و۲ متهم پرونده را به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کشف و ضبط محموله ضدعفونی کننده تقلبی در قم

مهدی ریاضی اظهار کرد: با دریافت گزارش مردمی در مورد حمل مواد ضدعفونی کننده تقلبی با نام یک شرکت تولیدی معروف، گشت مشترک به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس امنیت اقتصادی انجام و در بازرسی از کامیون، میزان ۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده بدون مجوز کشف و برای اخذ نتایج آزمایشگاهی توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز نظر به اینکه محموله مشکوفه را از جمله اقلام دارویی با ماهیت یارانه‌ای تشخیص داده، به نحوی که تأمین، توزیع و عرضه آن دارای ضوابط اختصاصی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؛ تخلف محرز اعلام و متخلف به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۸ میلیاردی محتکر خودرو در کرمانشاه

قهرمانشاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بر اساس اطلاعات و اخبار رسیده در بازرسی از یک شرکت خودرویی مشخص شد خودروها در موعد مقرر به خریداران تحویل داده نشده است.

وی افزود: شعبه اول تعزیرات حکومتی کرمانشاه با توجه به عدم تحویل مدارک قانونی در مورد ایفای تعهدات و همچنین کشف خودروها در محل شرکت، متهم به اتهام احتکار به الزام عرضه کالا و پرداخت ۷ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

محکومیت ۴.۴ میلیاردی قاچاقچی سوخت در قزوین

هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بوئین زهرا در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودرو نفتکش پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی ۳۹ هزار لیتر نفت گاز کشف کردند.

وی افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوئین زهرا مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً پس از احراز تخلف، متهم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر 445290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.